Nekad CarlTassinari | Ban överklagan [Kalle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

CarlTassinari

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199134612135/

Ditt Hex-ID: steam:110000145ff1aa7

Vad är din discord tagg? Firepoop79#0637

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Streamsnipo som jag antar är då stream snipe.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att dom bannade mig på grund av att jag åkte till en plats där en streamer befanns sig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var parkerad med min bil när någon länkade en twitch streamer i chaten. Jag gick in på den och såg att han var vid falcks byggnad. Jag åkte dit för att kolla vad han gjorde. Det var inget interresant så jag skulle åka därifrån, jag hade inte sett honom vid det här laget. Så när jag ska åka in kommer det in en person som jag inte vet om det var streamern eller inte men jag åker ut ändå. Och ungefär när jag precis kommit ut genom garaget blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var helt fel av mig som åkte dit. Jag tänkte inte en sekund på att det var streamsnipe och jag ville absolut inte göra något som kunde vara dumt utan bara kolla läget och sen dra där ifrån. Jag vet inte om den som bannade mig visste att jag faktikt inte sa något eller gjorde något mot han som streamade. Jag tycker dock att det var bra att banna mig men inte permanent. Jag ångrar så mycket att jag ens åkte dit och var där. Jag vill bara komma in och spela igen och göra bra rp. Det jag gjorde var dåligt och jag har lärt mig en läxa. Jag vet inte vad mer jag kan säga än att jag ångar det så mycket.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad förut på grund av lall. Jag tror det var för att jag körde upp på ett stort berg med en bil som man då inte kan göra i rl. Det var när jag var väldigt ny på servern och jag har lärt mig mycket från just den avstängningen. Det var typ bara i en timme men det har jag lärt mig mycket ifrån. Jag har också blivit bannad för cop baiting. Det var något rån och polisen hade spärrat av. Jag stannade och väntade och poliser verkade gå där ifrån så jag körde för bi sakta på trottoaren som gjorde att jag blev bannad. Från det har jag lärt mig att man ska ta saker ännu mer på allvar. Lärde också mig att man ska vänta in saker och ting och ha tålamod.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag borde inte kört in i byggnaden där streamern skulle sedan åka in i. Jag borde ha hållt mig för mig själv och inte störa andra. Jag skäms i efter hand att jag gjorde som jag gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig mycket

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka