Ej Antagen Carlsson200 | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Carlsson200

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Byte av Polischef

Vad heter du i verkligheten? Antonio

Vad är ditt användarnamn på discord? Carlsson200

Ange ditt födelsedatum: 21 Juli 1998

När fick du medlemskap på Unive? 2021-2022, samt 2025-01-17

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Tidigare Sjukvårdschef 2021, Ledarskap egenskaper,Lönehantering,Administrativ, Polis Intendent, Polisledning

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag startade i polisär verksamhet med förhoppningen att nuvarande chef som framfört sig också skulle också uppnå det som var efterfrågat vilken han misslyckats med punkt efter punkt har han kränkt detta.

Vi har heller inte sett av det utlovade mentorskap systemet som blev så stort uppmålat och skulle bli så bra. Jag vill ta tag i dessa delar och genomföra framtidens poliser då han som sagt kränker punkterna och anställer folk med brottsregister, dag för dag försämras poliskårens rykte och det syns tydligt då polisstyrkan hoppade ner från 330-270 anställda cirka. Att införa en riktig demokratisk anda i polisen inte en diktatur där enbart polischefen bestämmer utan att ta med sig sin ledning. Undviker att rollspela framförallt inom viktiga aspekter så som att återhämta sig efter blivit gisslan flertal gånger, går på dagen som inget hänt, öppnar upp säpo för egen vinning och tar med sig sina egna närmaste enbart.

Säpo faller ihop tar sig friheter och drar onödigt många resurser. Det vill jag förhindra då detta ska ses som professionellt vi har fina resurser för både hälsosamtal och återhämtning. Flera duktiga poliser blir nekade på prov pga lathet ingen ser över detta.

Jag kommer säga upp min kriminalitets roll i och med detta om jag kommer in på polisiära banan. Innan Polisens goda rykte blir total förstört. Att skapa scenarion är kul ,att inte vinna är kul att förlora är kul. Den perfekta polisen finns inte MEN att hitta på lagar som är taget någon annanstans än som servern satt dit är inte okej någonstans. Många mår otroligt dåligt idag över giriga beslut som fattas odemokratiskt. Jag studerar inte till att bli polis dock har jag andra meriterande säkerhetsarbeten i grund och botten. Jag kommer införa säkerhets tänk på en ny nivå.

En lika behandlingsplan som ska präglas av aktivitet och förmåga inte av skryt och vilka man känner. Polisen skulle höja ribban var tanken inte att sänka den ,otrevliga och oförmögna poliser är inget man vill ha. Eftersträvar poliser som vill vara det inte för makt eller pengar utan brinner för verksamheten i stort. Att efterlämna ''ni är dom trevligaste poliserna i stan'' står högst på min prioritering. Igenom hälsosamtal och Internutredning på fält ska dessa kraven uppfyllas då dessa aktivt några gånger i veckan kommer se till att Poliser är kapabla ute på fält inte tappar humöret och följer riktlinjerna som finns behandlar medborgare med respekt uttalar sig med professionalism. Förhindra lall är en självklarhet och strikt till den nivån att man vill va kvar hos polisen.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer ha tid på discorden dagligen och det gäller även rp mässigt. När man vill nånting då ger man allt för att det ska fungera.

Har du läst våra grundregler? Ja

Senast ändrad:
tyvärr så söker vi inte en ny polis chef i nuläget. du är välkommen att söka när vi söker en ny chef.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka