Antagen Carlsson200 | Chef-jobb ansökan [Sjukvården] [T] [EMINSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Carlsson200

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Sjukhuschef

Vad heter du i verkligheten? Antonio

Vad är ditt användarnamn på discord? Carlsson200

Ange ditt födelsedatum: 21 Juli 1998

När fick du medlemskap på Unive? 2021-2022 2025.01-07

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Tidigare Sjukvårdschef 2021, Ledarskap egenskaper,Lönehantering,Administrativ, Polis Intendent, Polisledning

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag startade i polisär verksamhet och kan tänka mig gå över till vården då jag har god kännedom redan om hur det fungerar, jag vill återinföra som vi hade det tidigare i unive där alla ska finnas tillgängliga dela upp grupperna så dom är ute och åker samtidigt som dom lägre rollerna är kvar på sjukhuset för att se till att det alltid ska finnas någon där på plats. Kommer även rekrytera mer folk till sjukhuset då det knappt finns resurser ute och så ska det inte vara kan tänka ändra på detta då jag stört mig på detta sen dag ett. Kommer återinföra vid att ambulansen är aktiv och delaktig i uppdrag ofta. Det ska va lika tillgängligt som polisen. Det är svårt att styra ett sjukhus men förhoppningen är att vi kan få rätsida på situationen jag brinner för att ställa till rätta och göra saker funktionsdugliga.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Aktivitet varje dag, Tiden för oavkortat för varje uppdrag.

Har du läst våra grundregler? Ja

Senast ändrad:
Vidare till intervju!

Du har 24h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka