Antagen Carlsson200 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Carlsson200

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Antonio

Ditt discordnamn: Carlsson200

Ange ditt födelsedatum 21 Juli 1998

Varför ska just du bli staff? Jag har fortsatt spela för unive för att vara uppdaterad med det senaste vad som gäller inom krim,polis,jobb. Jag vill bli staff och söker nu för att bilda mig en uppfattning hur servern sköts när jag har mycket på fötterna för att vara helt säker på att göra rätt.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Extremt mycket lall mellan 02:00-06:00 då behövs en övervakande hand en nattlig helper som ser till att serverns goda rykte inte smutsas ner när det flyger in nya spelare på nattetid och mornar. Det körs över folk det skjuts regelbrott efter regel brott och ingen tar tag i det. Det måste finnas nån som ser till att vi håller på reglerna oavsett hela vägen.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi ska jobba tillsammans oavsett rang men vi ska såklart visa respekt för dom som har mer erfarenhet och suttit på positionen längst. Jag kommer göra mitt allt för att agera och identifiera fusk jävlar. Siktar på en clean server där rollspelet går främst bort med alla lallare och oseriöst folk som drar ner servern.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man är proffsig i sitt bemötande man har mycket på fötterna man beter sig inte omoget man diskuterar enbart nödvändig info och beter sig sakligt och opartiskt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag prioriterar staff arbete före roleplay sitter inte och roleplayar när servern är full belastad.

Hur länge har du spelat på Unive? uppått ett år nu innan 2023.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Helper,Ma,Sv

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Jobb, Servervakt, Event önskemål att jobba med donationer

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Trivs bra med allt

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka