Nekad Carlotto0908 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Carlotto0908

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199084158008/

Ditt Hex-ID: 110000142fd3c38

Vad är din discord tagg? Filipkebab

Vem var det som bannade dig? Kommer bara ihåg att jag blev bannad för terrordåd

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-04-21 200527.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag hade betet mig väldigt dåligt på serven och gjort mycket regelbrott jag hade varit en dålig rpar då och skjutit någon på torget. Jag förstog sedan snabbt att jag skulle bli bannad och visste att jag hade gjort ett grovt misstag som jag skulle få ångra. Jag blev alltså p bannad både ingame och på dcn. Jag tycker det var ett bra jobb av staff att banna mig då jag inte förskännade att spela på serven längre och hade troligtvis förstör den personens dag som jag sköt på torget.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte i min bil på troget och bestämde mig för att skjuta en kille som jag inte gillade som var väldigt dåligt och tråkigt gjort av mig som bryter mot många regler inom rpn. Blev då permanent avstängd från unive och dcn. Jag förstår inte riktigt vad som hände i mitt huvud jag vet ej varför jag bara skulle gå ut och skjuta han så där visst var jag ny till att rpa men alla vet att man ej ska göra sånt. Bröt alltså mot regler och skött på green zone.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde grovt fel och slutade sedan köra på unive efter jag hade blivit p bannade jag körde då på många andra servrar men insåg att ingen hade lika hög och bra rp som unive då kom jag på mitt misstag eftersom jag visste att jag aldrig mer skulle kunna spela på den serven som hade den bästa rpn enligt mig. Jag erkänner att jag gjorde något grovt och mycket dåligt inom rpn jag hade inte kört så länge men nu har jag förbättrat mig och lärt mig när jag kört på andra servrar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad innan och då brydde jag mig inte så mycket om det efter och det var de som gjorde att det blev så att jag bröt mot regler eftersom jag inte tog åt mig endast när jag blev permanent bannad så tog jag åt mig och visste att det jag gjorde var ett grovt misstag eftersom jag aldrig mer skulle kunna komma till baka på serven.

Tog då mycket lärdom efter den här bannen eftersom jag körde på andra servar medans jag varit bannad då har jag sätt att ingen är som unive och nu vill jag bara tillbaka till den serven som har varit bäst enligt mig och inser minna fel som jag har begått.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Skulle kunna göra massa annorlunda som att ta åt mig efter bans och att aldrig skjuta någon på green zone. Om jag bara hade lärt mig om hur jag skulle rpa skulle jag aldrig gjort det grova jag gjorde jag skulle aldrig skjutit han om jag inte varit dålig på att rpa. Jag skulle ha läst igenom reglerna på serven mer tydligt kanske kollat på videos eller fråga om tips om hur man rpa bättre nu har jag gjort det spelat på andra servrar lärt mig av minna misstag och vill komma tillbaka till unive den bästa server jag kört på.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Har lärt mig massor om hur man ska rpa har läst igenom rp regler mycket mer och noggrant en innan och har lärt mig rpa mycket mer socialt och bättre. Har lärt mig att det inte är värt att bli bannad eftersom ingen annan server har så bra rpa som just unive har eftersom unive har mycket spelare och mycket mer roliga och unika scenarion som ingen annan server har. Om jag bara skulle veta detta innan jag förstörde mitt spelande på unive hade jag aldrig skjutit av den pistolen och brutit mot de reglerna som jag brött.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes, Vill bara att ni staff som läser detta vet att jag inte är bannad ingame längre och bara från dcn vet ej varför.

Du blev bannad av T4arget, vidarebefordrar denna till högre staffs.

@LUDDE

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka