Accepterad Carlotto0908 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Carlotto0908

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199084158008/

Ditt Hex-ID: 110000142fd3c38

Vad är din discord tagg? Carl_otto

Vem var det som bannade dig? T4arget tror jag

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-04-21 200527.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var för ungefär 4 månader sen jag var ganska ny till unive och det var min första server jag körde på. Jag var lite lalliga då eftersom jag ej va så seriös med rpn under den tiden eftersom jag ej hade så mycket erfarenheter av rp. Jag var med i ett gäng på den tiden och vi hade krig med ett annat gäng kommer ej ihåg vilka men vi hade krig. Jag åkte själv i min bil och såg då gänget som vi hade krig med eller bilen då eftersom jag inte kunde så mycket regler då och hade mest bara läst igenom de snabbt så var jag ej så smart av mig i rpn. i alla fall så åkte jag efter bilen och den svänger in på torget ungefär lite bakom bus parkeringen där man spawnar. Det är alltså vid en greenzone. Såg att föraren då stannade och jag vet inte varför jag var så dum men jag hoppade i alla fall ut ur min bil och började skjuta de på torget vilket är helt oacceptabelt men jag gjorde det endå lite efter det blir jag permanent avstängd från unive och det står att jag gjorde terrordåd vilket jag vet att jag gjorde eftersom jag sköt de på torget.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag blev bannad så valde jag att hoppa ut ur min bil och skjuta de som vi hade krig med på torget vilket är en greenzone vilket man absolut inte får skjuta på. Efter jag hade skjutit tänkte jag hur dum jag var eftersom jag visste att jag skulle bli bannad vilket jag inte riktigt brydde mig om då eftersom jag var ganska ny men nu bryr jag mig för jag har blivit unbanad ingame och har kört lite på unive och nu fattar jag att det var ett stort misstag eftersom jag verkligen vill köra på unive. Efter jag bilit bannad så körde jag på andra servrar och lärde mig mer om rp och olika regler och blev en bra rpare men det var servrarna som var dåliga ingen var som unive ingen hade samma känsla eller lika bra spelare jag kom på då vilket misstag jag hade gjort.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ej en felaktig ban det var bara jag som var dum i huvudet och började skjuta på torget vilket var korkat av mig eftersom det är en green zone jag förstörde nog för mångas rp under den dagen eftersom jag skött på green zonen. Jag ångrar det så mycket och det enda jag vill ha är en till chans för att bevisa för alla hur mycket min rpa har växt och blivit bättre. Vill verkligen komma tillbaka på den serven jag känt varit bäst.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Körde tidigare på unive innan jag blev p bannad blev då bannad några gånger för små saker som jag ej brydde mig om då eftersom jag var ganska ny och inte läst reglerna ordentligt vilket jag gjorde etfer jag blivit bannad permanent och började köra på andra servrar. Tog specielt lärdom av den permanenta banned eftersom jag aldrig trodde jag skulle kunna ha en chans att komma tillbaka på unive och då började jag spela på andra seervar och rpa mycket mer seriöst. Sedan nu berättade min kompis för mig att jag kunde skriva en ban överklagan vilket gjorde mig glad eftersom jag tänkte att det här entligen var min chans att komma tillbaka till den servern jag gillat mest.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kunde gjort massa saker annorlunda som att aldrig skjutit av den där pistolen och dödat folk på torget men jag vet inte vad jag tänkte då eftersom jag inte läst reglerna och där är nästa punkt jag skulle läst igenom reglerna nogrant så jag visste vad som var bäst för servern och gjort bra vall när jag rpa så servern kunde gå framåt. Eftersom jag inte läste reglerna så noggrant förut så förstörde jag säkert rpn för personer vilket jag då är hemskt ledsen för och ber om ursäkt för.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Har lärt mig massor har lärt mig hur man ska rpa och hur man ska göra i scenarion har också börjat rpa mycket mer socialt och gillar att prata med folk ingame. Har börjat göra mera roliga scenarion efter min ban och gjort scenarion där båda partierna har det roligt. Har också lärt mig hur man ska agera och rpa på en server med bra rp som unive. Har lärt mig att aldrig göra om något som här igenom och ber om ursäkt eftersom jag har gjort bort mig helt. Hoppas verkligen att ni kan lita på mig och ge mig en enda chans att bevisa för alla på unive att jag verkligen kan rpa nu och att jag vet hur jag ska agera i scenarion.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut. Så staff vet är jag bara bannad på dcn nu inte ingame så ni vet, Tackar för ni tagit er tid att läsa min ban överklagan. :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka