Accepterad carlosi128 | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

carlosi128

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Carlos

Vad är ditt discord namn? carlosi128

Vad är ditt födelsedatum? 7 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alfata Karim och är en man som föddes år 2000-02-02 och växte upp i en liten by i Visby. Hans föräldrar var fordons utvecklare som kämpade för att överleva i en hård och tuff miljö från en tidig ålder lärde sig Alfata värdet av hårt arbete och om livets orättvisa När han var 15 flyttade hans familj till en gruvstad i Västerbotten för att söka bättre möjligheter men hans far dog i en gruvolycka när Alfata var 20 vilket tvingade honom att snabbt växa upp så började han också hålla på med bilar som han gjorde när han var ung och han älskade. Att utveckla bilar som hans pappa lärde honom att göra och han riskerade sitt liv för samma gruva hans pappa dog i så han och hans vänner crypte genom gruvan för att försöka hitta det hans pappa letade efter och då så hittade dom två inget och tillslut så gav de upp och lyckades ta sig fram utan att dö Alfata säger själv i nyheterna att det där han gjorde va skit läskigt och han kommer inte riskera om detta igen han sa själv att detta är sista gången han gör det och nu så ska han fokusera på att fixa bilar och sälja dom så han kan ha råd med saker till bilarna så han kan upgradera sina saker till alla fordon han monterar också så har han bestämt sig att ge pengar till sin mamma om han lyckas sälja sin bil för Alfatas känslor till hans mamma var starka och han älskade hans mamma mer än allt och Alfatas framtidsplaner är att lyckas sälja fordon och öppna en helt egen bilfirma.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en väldigt unik rp nivå samt social Rp nivå och en hög rp nivå för att kunna skapa minnen på servern och lösa oddshots och jag kommer också att börja streama twitch eller kick namnet kommer at vara carlosi135 och jag kommer också att skapa roliga scenarion på en extrem rolig rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jo att båda som är med i ett scenario som polisen och ett kriminellt scenario då ska såklart båda ha det roligt och ska tänka detta är ett bra scenario då jag har kul och inte några negativa tankar om detta då detta scenario gick så bra så vi båda har det kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja som det viktigaste reglern som SunTförnuft att man ska tänka om man skulle gjort något som du gör ig som att typ skjuta en polis det skulle jag liksom inte göra irl så man måste tänka på vad jag skulle gjort ig så det inte förstår rpn. Vdm Att man inte kan använda sitt fordon som ett vapen. Rdm att man inte ska döda någon utan anledning. Powergaming 2 att man inte bara ska rpa efter vapen och pengar. Detta är några som jag kan jag kan mera men skrev några som det står.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har mycket med erfharenhet med rp jag har rpat nu i 4 år fivem och jag vill komma hit för det är mycket bra rp och social rp nivå som jag sätt på olika streamers.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, jag vill bara få ett svar och kunna ta min intervju och sedan bara rpa på servern.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka