Accepterad Carlosi01an | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Carlosi01an

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Carlos

Vad är ditt discord namn? carlosi01an

Vad är ditt födelsedatum? 25 Maj 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Yousef Abdisson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Han är snäll, trevlig, han har respekt.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Yousef Abdisson föddes den 15 januari 2000 i en liten stad i Sverige. Han växte upp i en stödjande familj, där hans mamma var konstnär och hans pappa musiker. Redan som barn kände Yousef en stark vilja att hjälpa andra och göra skillnad i samhället. I skolan var han en duktig student och engagerade sig aktivt i elevrådet och volontärarbete, vilket förstärkte hans känsla för rättvisa och samhällsansvar. Efter gymnasiet beslutade Yousef att flytta till Stockholm för att studera vid Polishögskolan. Han insåg tidigt att polisyrket var det rätta för honom, eftersom han ville arbeta för att skapa trygghet och säkerhet i samhället. Under sina studier lärde han sig om brottslighet, rättssystemet och vikten av att bygga förtroende mellan polis och medborgare. Praktik på olika polisstationer gav honom värdefull insikt i yrkets utmaningar och belöningar. Nu, vid 24 års ålder, är Yousef snart klar med sina studier och drömmer om att få sin första tjänst som polis. Han ser fram emot att arbeta i sitt lokala samhälle, där han hoppas kunna inspirera andra och bidra till en positiv förändring, samtidigt som han skyddar och stöder dem i behov men nu så vill Yousef bli polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med social rp, Hög rp nivå, då jag har rpat i några år och jag kommer bidra med alla mina erfharenheter.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jo vi säger att två kriminella gäng har krig i en skottlossning då måste både gängen har haft det ett roligt scenario som har varit socialt och där båda gängen tycker att detta skott scenario har gått bra som planerat och både gängen tycker att detta var ett bra scenario och inga klago mål. Och detta är den bästa förklaringen men att bara båda gängen som sagt ska ha det kul så bidrar man med motpartens.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Inte vad jag kommer ihåg då det var länge sedan jag rpade på unive men nuförtiden så har jag vuxit upp och jag märker själv att jag ej kommer bryta emot några regler för serverns bästa.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Suntförnuft // att man ska ha logiskt tänkande att tänka om jag skulle gjort de fel jag gör inne i spelet i verkligheten. Copbait // att man ej får ta polisens uppmärksamhet

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej jag vill bara få ett svar och på börja min karriär på Unive Staden.

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka