Accepterad Carlos_Alberto | Ban Överklagan [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Carlos_Alberto

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Derekmarkovic/

Ditt Hex-ID: 11000013b4dd47c

Vad är din discord tagg? Alan Marzec (Derek markovic)#6566

Vem var det som bannade dig? personen som bannade mig var Tarzan

Hur lång tid var din ban? Jag blev bannad pa 2 dagar och det ar kvar 1 dag och 8 timmar typ.

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: obraz_2023-03-05_141728871.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gissar pa att jag blev bannad pa grund av att jjag ranade en grabb som var kriminel pa en glock 19 som var med ett skottlosning.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. När jag var påväg till gruvan med min vän såg vi något konstigt som skedde. Det låg 4 män döda vid motorvägen och en ambulans som kom lite senare och dessutom några bilar, jag ville undersöka scenariot och lära mig mer eftersom att jag är studerande polis. Därefter kom det en person som satt i en svart mercedes s-class med led lampor under som tog ut sedan ett vapen och riktade det mot mig och sa "Om du inte tar en pistol av en av personerna som låg död skulle jag och min kompis bli skjutna och få massa konsekvenser" så jag tog ett vapen från dem och blev bannad efter nagra sekunder.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var jag som gjorde fel eftersom jag var inte i polis klader och visste inte vad som hande men jag kundew tanka vad som hande att det var skottlosning. andra saken som jag kunde gora annorlunda var att inte lyssna pa dom manniskorna som tvingade mig till att sno en pistol av dom har kriminella personerna. Men om jag inte tog skulle jag och min van haft stora konsekvenser.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad nagra ganger for att ajg har slagit personer pa en allman plats t.ex pa piren som jag tog fram ett baseboll och slog grabben och jag haft en perm ban som var for korupption i marja lisas att jag gav en grabb en bil grattis medans han ljog for mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde gjort annorlunda med ett satt att inte kommit till scenariot med min van som riskerade att vi kunde vara doda, och andra var att inte ta vapnet fran kriminella personen och inte lyssna pa dom som tvingade mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lart mig efter min ban att inte aka till scenrion som inte jag ar med eller tvingad till att komma som en polis.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag forstar jag kommer inte gora det om jag gillar denna server och spenderar mycket tid att spela pa denna server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka