Nekad Carlos_Alberto | Ban Överklagan (frankho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Carlos_Alberto

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Derekmarkovic/

Ditt Hex-ID: 11000013b4dd47c

Vad är din discord tagg? Alan Marzec (Derek markovic)#6566

Vem var det som bannade dig? Frankho

Bild på banmeddelande: obraz_2023-07-21_212250334.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Hällst jag vet inte men jag tror av den dära grejen i Meko att jag slog en grabb 1 gång sen så började han som jobbade på mekon döda 1 grabb och slå alla nära han.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i meko man valde inte låta mig gå in för att jag vet inte men sen så stog jag i led till intervju sen så kom det en grabb och var kaxig mot mig och elak så jag slog han och sen så komm en meko grabba och slog sönder mig med en ficklampa:

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var en felaktig ban eftersom det var själv försvar mot den där personen som var kaxig mot mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit några gånger bannad för Jag har blivit bannad för ut för att (historia)
Jag åkte med mina 2 vänner till trygghansa eftersom vi hade tråkigt, när vi gick ut ur bilen så kom det en grabb till oss och sa att han vill köpa våran bil vi sa minnst 400k och han började tjafsas att han betalar 10k. Och så slog han mig från ingenstans så jag gjorde själv försvar och efter det så blev jag bannad.

och mer jag har blivit bannad för korporution i Marja lisas det som hände var att (Jag blev bannad eftersom en grabb kommer inte ihåg vad han hette sa att han fick inte sina bilar och pratade med andra som jobbade i Marja Lisas och dom sa att jag skulle ge han grattis bilen som han köpte och han sa att han pratade med chefen Johan så jag gav han den.

Andra perm bannen var också för korporution när jag jobbade hos polisen, när jag sökte igenom en grabb på en glock 19. (När jag var påväg till gruvan med min vän såg vi något konstigt som skedde. Det låg 4 män döda vid motorvägen och en ambulans som kom lite senare och dessutom några bilar, jag ville undersöka scenariot och lära mig mer eftersom att jag är studerande polis. Därefter kom det en person som satt i en svart mercedes s-class med led lampor under som tog ut sedan ett vapen och riktade det mot mig och sa "Om du inte tar en pistol av en av personerna som låg död skulle jag och min kompis bli skjutna och få massa konsekvenser" så jag tog ett vapen från dem och blev bannad efter några sekunder)

Mer bans som jag har fått är för Slagsmål på piren en gång så tog jag fram ett basebollträ och slog ner en grabb och då fick jag en ban i en timme.

och för jag skött mot min polare UPP I LUFTEN som jag inte visste att det var, och att jag hade vapen som polis urtjänst

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde gjort annorlunda att inte vara så explosiv av att någon kallar mig saker:

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte vara så explosiv när någon e kaxig mot mig (:

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Nej det kommer inte hända igen jag gillar servern och kör på den mycket (;

Hej! Du har väldigt många bans på väldigt kort tid. Tycker du kan vänta ut denna och tänka över vad du har gjort för fel och förbättra dig till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka