Nekad Carlos_Alberto | Ban Överklagan [Douflas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Carlos_Alberto

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Derekmarkovic/

Ditt Hex-ID: 11000013b4dd47c

Vad är din discord tagg? Alan Marzec (Derek markovic)#6566

Vem var det som bannade dig? KebabRille

Hur lång tid var din ban? Min bans tid är Perm ban.

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: obraz_2023-03-05_171131885.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag snodde en grabbs saker som några personer sa att jag skulle sno dom annars jag skulle dö och dom skulle jagat mig hela tiden och för att jag rånade han som en polis utan anledning.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev tvingad av en grabb att sno från den där grabbens saker ifrån hans inventory jag ville inte göra det men jag blev tvingad till det, han hållde en pistol mot mig och gav mig 200tusen att betala åt hann så jag hade inget vall, jag combat logade eftersom jag blev jätte rädd och stressad jag kom in på direkten till servern och skulle ge tillbaks grejerna så sa den där grabben som jag rånade på discord.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var inte en fel aktig ban det var mitt fel att jag kom igår till scenariot som hände med att en person blev dödad och jag tog hans saker där blev jag också tvingad som här av 2 grabbar i en mercedes benz kommer inte ihåg vilken men dom hållde vapen mot mig idag och sa om jag inte tar den där grabbens saker så kommer dom döda mig och mina vänner och ge mig en skuld som jag behöver betala 200 tusen sek.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad för ut för att blivit koruperad kan man säga i marja lisas men det var en fel aktig ban eftersom den personen som jag fick bilen av ljög till mig. Också en annan ban var för att jag var med ett slaggsmål på piren och medans vi slogs så tog jag ut ett basebollträ och slog ner dom, en annan ban var en term för jag hade ingen voice changer.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde gjort annorlunda att inte stanna på vägen med min vän när vi åkte till gruvan att inte stanna vid ett scenario som vi inte visste vad som hände och där ifrån började allt att dom tvingade mig att göra olika saker.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte åka till scenarion som inte gäller mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår det komme inte handa igen jag ber om ursakt om jag alskar denna server jag kor pa den varje dag nagra timmar typ 5 timmar. mvh Alan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka