Dubbelpost Carlos_Alberto | Ban Överklagan [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Carlos_Alberto

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Derekmarkovic/

Ditt Hex-ID: 11000013b4dd47c

Vad är din discord tagg? Alan Marzec (Derek markovic)#6566

Vem var det som bannade dig? Tarzan

Hur lång tid var din ban? Min bans tid tar 2 dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: obraz_2023-03-05_131439056.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att jag blev bannad för stold på en mc gäng person eller en kriminel som jag tror rätt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. När jag var påväg till gruvan med min vän såg vi något konstigt som skedde. Det låg 3 män döda vid motorvägen och dessutom några bilar, jag ville undersöka scenariot och lära mig mer eftersom att jag är studerande polis. Därefter kom det en person som satt i en svart mercedes s-class som sa tog ut sedan ett vapen och riktade det mot mig och sa "Om du inte tar en pistol av en av personerna som låg död skulle jag bli skjuten och få massa konsekvenser" så jag tog ett vapen från dem och blev bannad efter.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag har blivit bannad för ut för Koruption på marja lisas som var en perm men jag blev unbannad för den och en annan, som var att jag slogs en person med ett baseboll trä i huvudet så att han svimade.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vad jag hadde kunnat göra annorlunda är att inte gå till scenariot från början och inte undersöka det, jag ber så hemskt mycket om ursäkt och vill verkligen köra unive igen för att jag känner mig trygg vid det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vad jag hadde kunnat göra annorlunda är att inte gå till scenariot från början och inte undersöka det, jag ber så hemskt mycket om ursäkt och vill verkligen köra unive igen för att jag känner mig trygg vid det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig något och det är att inte bry mig om vad som har hänt och gå mitt egna väg istället för att va nyfiken.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår det komme inte handa igen jag ber om ursakt om jag alskar denna server jag kor pa den varje dag nagra timmar typ 5 timmar. MVH ALAN

Dubbelpost, gör endast en banöverklagan och redigera den ifall du vill ändra något.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka