Inaktuell Carlos_Alberto | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Carlos_Alberto

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Alan

Ditt discordnamn: Alan Marzec (Derek markovic)#6566

Ange ditt födelsedatum 13 November 2009

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag ska vara med i staff teamet och vara en staff är eftersom jag är bra på att lösa problem det som någon har problem typ med att (jag vet inte), jag är bra på att hitta personer som bidrar till Failrp och Toxic Gaming eftersom medans jag inte var en staff eller Sv så hade jag gjort att runt 30 personer blev bannad på grund av mig, Du Som kollar på denna - du undrar hur? Ja jag gjorde så att jag gick in i support eller skrev in game chatten /Report och så reportage jag andra att dom åkte på semester. Jag har själv stöt på problem att människor har inte fått så mycket hjälp av staffsen så darför söker jag till staff för att hjälpa detta communityt bli bättre och på så sätt kommer servern att bli roligare utan spelare som är toxic och har inte kriterierna att spela på denna roleplay server t.ex en minderårig har inte röst till sin karaktär och de blir en ban på runt 4 dagar, Tack för allt och Mvh Alan

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kan vara aktiv och är aktiv på Unive jätte mycket.
Jag kan vara inne efter mina skoltider så typ runt efter 16:00 🕓
Jag kan vara vaken och ´försvara servern´ till klockan runt 20:00 - 22:00
Men på lördag söndag så kan jag vara aktiv längre så typ runt från 12:00 på morgonen till 15:00 Tar en paus och sedan så börjar jag runt 17:30 och slutar 22:00.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive länge jag har spelat sedan början på 2022 där jag hade en annan dator och körde på en hel annan accountedge.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har tidigare erfarenheter som staff på andra Roleplay server före jag körde Unive så var jag Mod och Helper.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Jobb, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Att jobba inom donationer skulle vara svårt för mig det blir bättre om någon mer utvecklad som har varit länge på denna server ska vara Donations ansvarig. Men om ni söker någon så kan jag bli donations ansvarig eller det ni söker.

++rep han verkar kunnig i sin sak han skulle nog vara mycket till hjälp i unive forum samt server

staff kamondon som man
behöver kunna är-
/carwipe
/sqlban id och anledning
/sqlbanoffline perms id och hur länge samt anledning
/sqlsearch (steam hex)
/announce
/ped (id) ger pedmeny till någon eller dig själv
/ooc skriver till alla i server
/noclip om du är i noclip så kan du flyga runt och specca folk
/kick (id) (anledning)
/dv (radius)