Accepterad Carlos Romano | Medlem ansökning [BABO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Carlos Romano

Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? simon

Vad är ditt discord namn? planumx simon#8576

Vad är ditt födelsedatum? 18 December 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Carlos Romano och han är 22 år gammal han växte upp i en fattig stadsdel i en storstad vilket gjorde att han har haft en tuff uppväxt, svårt att skaffa bra vänner, pengar osv. Carlos fick chansen att jobba som snickare vilket hjälpte Carlos enormt med tanke på behovet av pengar Carlos är. Efter ett års tid på byggfirman så har Carlos lyckats få bra erfarenhet och vänner för livet. Carlos har nu köpt sin första bil för att göra resan till och från jobbet lättare. Carlos har 2 stora intressen som följt han hela livet ,Gym och fotboll som han brukar spendera sina fritider på. Som person är han en glad o trevlig kille men har ett hett temperament som han har fått efter sin uppväxt med mycket bråk och skjutningar.

Carlos har för nuet 3 vänner som han håller starkt vid som hjälpt han från starten. Det är de kompisarna som har visat han runt i staden och förklarat hur saker och ting går till. efter ett tag så fick Carlos sparken från sitt jobb som snickare och det gjorde så Carlos fick det tuff att försörja sig och sin familj samt betala räkningar osv. Det leder till att Carlos väljer att ta kontakt med sin barndoms kompis och förklarar för han att han kommer vara tvungen att sälja huset för pengarna räcker inte, men hans kompis ber honom att sälja 2 kg kokain åt honom och då om Carlos löser det så skulle inte räkningarna för huset vara någon större fara. Carlos ger det ett försök och ser hur det går, efter 2 veckor så väljer han att fortsätta för det var lätt tjänat pengar och han få samarbeta med sin bästa polare från sin barndom. Nu har Carlos inga problem alls med sina räkningar och mat osv. Efter ett tag som becknare fick han en pistol av sin boss. Nu finns det inget annat en Pengar, vapen och fina bilar som, Carlos kunde tänka på. Carlos enda mål i livet nu var att bli rikast och farligast i staden unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till servern med hjälp utav min kreativa och engagerade sida till rollspel. Med min karaktär och historia som ligger bakom honom så kan jag skapa intressanta historier och berättelser för andra personer som deltar i servern. Min respektfulla attityd och min positiva samarbetsvilja gör mig till en pålitlig medlem som också kan ge gott exempel till andra personer och delar en god spelgemenskap. Jag är också villig att hjälpa till så att servern flyter på bra med regler osv så alla följer de så det blir så smidigt som möjligt för oss alla att spela.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela i motpartens vinst i ett scenario menas att du aktivt väljer att fatta beslut som gynnar den andra sidan i spelet. Det gäller också att du är beredd på att prioritera och samarbeta med den andra spelaren så att hans nöje blir till en rolig framgång framför ditt eget ibland. Genom att man gör så alltså visar empati som stödjer motpartens sida så leder det till en bra server med en balanserad spelupplevelse där alla spelare får möjligheten att känna att de trivs och att alla känner sig involverade. Det handlar om att skapa ett sådant respektfullt spelklimat där alla kan njuta och ha kul tillsammans på bästa sätt

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? a har förstått reglerna som tex rdm som betyder random deathmath och beskriver att man inte kan döda vem som helst helt utan anledning

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har en del erfarenhet, jag har spelat i 1 år på bryggeriet med 2 olika karaktärer, polis och kriminell

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka