Nekad Carlos | Medlem ansökning[Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Carlos

Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? oliver

Vad är ditt discord namn? caramel.1

Vad är ditt födelsedatum? 28 April 2006

Berätta om din karaktär. Carlos "Ace" Mentos växte upp i en liten stad på västkusten av Sverige, fascinerad av motorcyklar och teknik från ung ålder. Efter att ha lärt sig mekanik av sin pappa öppnade han en egen verkstad vid 20 års ålder. Snart anslöt han sig till ett lokalt motorcykelgäng, där han snabbt steg i graderna tack vare sin tekniska skicklighet och naturliga ledaregenskaper.

En natt förändrades allt när en rivaliserande grupp attackerade. Carlos visade stort mod och förmåga, vilket gav honom smeknamnet "Ace". Han blev gängets inofficiella ledare och drev dem mot mer organiserad och rättvis verksamhet, samtidigt som han skyddade deras territorium.

Under hans ledning expanderade hans verkstad och blev stadens mest respekterade, känd för sitt hantverk och pålitlighet. Men Carlos verkliga stolthet var gänget, som han betraktade som sin andra familj. Genom alla utmaningar och segrar förblev Carlos "Ace" Mentos en symbol för styrka, lojalitet och frihet på vägarna. Sedan efter så flyttade han till unive för att han ville hitta något nytt och där vill han träffa nya vänner och folk

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en hog rp nivo. jag kan bidra med bra och roliga sinarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska inte spela bara for att vinna hela tiden utan alla ska ha roligt och lota dom andra vinna nogon gong

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja det har jag. rdm ner man dodar non utan anledning.vdm att man kor po nogon utan anledning. meta gaming ner man tar info fron dc och anvender det ig.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag jag har spelat po flera olika servrar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad.
Anledning:
Texten slår ut i ai kontrollen, misstänkt ai.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka