Nekad Carlos | Medlem ansökning [BABO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Carlos

Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? oliver

Vad är ditt discord namn? caramel.1

Vad är ditt födelsedatum? 28 April 2007

Berätta om din karaktär. Carlos Mentos ha haft en tuff uppväxt där han tvingades flytta från sitt hemland på grund av krig. Trots att han lämnade allt han kände bakom sig, utvecklade Carlos en stark vilja. Han lärde sig snabbt att anpassa sig till nya kulturer och språk, och den svåra upplevelsen formade honom till en målinriktad individ. Efter att ha upplevt svårigheter och utmaningar under flytten, växte Carlos upp med en stark önskan att skapa en bättre värld för dem som kämpar likt han en gång gjorde.

Vad kan du bidra med till serverns RP? bra rp och roliga sinarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man måste låta andra vinna också

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja det har jag. rdm ner man dodar non utan anledning.vdm att man kor po nogon utan anledning. meta gaming ner man tar info fron dc och anvender det ig.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag jag har spelat po flera olika servrar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad.
Anledning:
Utveckla frågorna nedan.

1.Berätta om din karaktär.
2.Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?
3.Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem?

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka