Accepterad Carlos | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Carlos

Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198274203276/

Ditt Hex-ID: 110000112b64e8c

Vad är din discord tagg? caramel.1

Vem var det som bannade dig? dalle

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för det va sunt förnut och jag kan fatta det att jag gjorde fel och detta kommer inte hända igen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. körde påväg mot meko och satt i staff samtal

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel, skulle inte gjort det jag gjorde och det kommer inte hända igen och kommer tänka smartare nästa gång vill bara spela under helgen eftersom det är fredag och helg

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte ihåg vad min ban va eftersom det va väldigt längesedan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat köra där ifrån och kickat därifrån

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det jag har lärt mig är att tänka innan jag gör nåt och tänka mkg för om det är rätt eller fel och om ma värkligen hade gjort det detta kommer inte hända igen och kommer göra saker och beslut mkt bättre

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Tillbaka