Accepterad CarlNordkvist | Medlem ansökning [Trippy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Attila

Icke Medlem
Meddelanden
139
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Attila

Vad är ditt discord namn? Attila?#1169

Vad är ditt födelsedatum? 25 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Hej! Min karaktär heter Carl Nordkvist, han är 22 år gammal. När han var ungefär 6 år gammal så flyttade han till staden Unive och har bott i Unive sedan det, Carl är väldigt intresserad i bilar och har alltid velat jobba som polis eller vakt, just nu så jobbar Carl som byggarbetare och tycker att det jobbet är väldigt roligt. Carl har massa vänner som han gillar at åka runt/hänga med och lyssna på musik samtidigt som man åker. Carl har väldigt ofta roligt och försöker få andra att ha lika roligt om inte även roligare. Carl gillar även att hänga nere på piren och ha live streams på Twitch med sina vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med ett seriöst RP och ta mitt och andras RP till nästa nivå men samtidigt ha roligt och bidra till att andra ha roligt om inte roligare, mitt mål är att jobba på Polismyndigheten eller Securitas jag kommer även ta mitt jobb seriöst.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska både kunna vinna och förlora samt kunna ta om man förlorar, man ska även göra det roligt för båda satt man inte bara har det kul själv och vinner själv satt och istället försöka ha satt båda personerna har lika roligt.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom min kompisar som visade mig Unive jag sökte upp på YouTube, TikTok och liknade satt jag kunde lära mig mer om Unive.

Tillbaka