Accepterad CarlMaja | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CarlMaja

Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Maja Sivertsson

Vad är ditt discord namn? CarlMaja

Vad är ditt födelsedatum? 14 November 1996

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Pippi Raul den André, född 1980.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Husmor, hämndlysten, klumpig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Har suttit inne på psyket och nyss kommit ut. Försöker skapa ett bättre liv men hamnar ändå i trubbel på något vänster.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Pippi är egentligen godhjärtad och hjälpler gärna nykomlingar komma igång och är därför bra på att knyta kontakter. Dessvärre gör detta även att Pippi hamnar i kläm mellan olika föreningar och grupperingar. Med mottot "Man får vad man förtjänar" tar hon ner gangsters på jorden och ger de den toffla deras egen mor borde gett. Pippi bidrar alltså med trygghet, sammanhållning och en svag moralisk kompass, samtidigt som hon skapar spelmöjligheter genom både konflikter och vänskap.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att sätta bra och realistisk RP före att själv vinna. Man accepterar rimliga konsekvenser och låter scenarion få ett naturligt slut, även om det går emot den egna karaktären.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? När jag var ny råkade jag ibland uttrycka mig på sätt som inte är tillåtet, mest för att jag inte visste bättre. Nu vet jag hur man kan formulera sig för att undvika regelbrott, t.ex. genom att prata om muskler etc.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man ska alltid spela realistiskt och man får inte använda information man fått utanför spelet, t.ex. från discord, twitch eller annat.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är nybörjare inom RP men gillar att skapa relationer och långsiktiga scenarion. Det passar bra med Pippi som karaktär, då hon bygger mycket på social RP, kontaktbyggande och konsekvenser av sina val. Jag är lugn, respektfull och vill utvecklas som RP-spelare samtidigt som jag bidrar till bra RP för andra.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka