Nekad CarlJohnson147 | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CarlJohnson147

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Dante

Vad är ditt discord namn? DuckyOnDatQuack

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Jan johansson är väldigt kreativ och har en passion för musik. han är ochså väldig snäll och hjälpsam mot andra. Jan är verkligen en person som sprider glädje och positiv energi omkring sig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag tror jag kan bidra med mycket eftersom jag har erfarenhet från velo RP. jag har varit staff, kriminell och jobbat på en bil firma Så jag har mycket erfarenheter från andra servrar. med dom erfarenheterna tror jag att jag kan bidra med mycket eftersom jag gillar att utveckla mig i olika roller

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? när man gör något som gynnar den andra personen i scenariot. tex om jag blir jagad av polisen så stannar jag i stället för att köra i väg

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag har läst reglerna. några exempel kan vara RDM och VDM. RDM innebär att man inte ska döda någon utan anledning. VDM innerbär att man inte ska köra på någon utan anledning. de var dom lätta

Har du någon erfarenhet inom rollspel? som jag sa har jag erfarenheter av servern velo rp där jag har varit staff, krimminell och jobbat som bilmekare

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? förlåt om jag stavade fel jag har dysleksi

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka