Accepterad Carlen | Medlem ansökning [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Carlen

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
160
Reaction score
23
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? .carlén

Vad är ditt födelsedatum? 9 April 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Erik Gustafsson, han är född 1992.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, Omtänksam och tålmodig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktärs bakgrund är rätt simpel, han har levt ett bra liv med en bra utbildning och klarat utbildningen med bra betyg. Men sen har han namnat i fel umgänge och hamnat i konflikt med fel individer. Han har hamnat i en krets bland gängkriminella och har det svårt att ta sig ur denna situation, min karaktärs framtidsplaner är att försöka ta sig ur denna situation och hamna bra i livet igen med ett bra yrke.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en seriös och social RP. jag har spelat på denna servrar mycket sedan tidigare så jag vet vad som förväntas från er staffs som medlem på servern. Har typ 2700 timmar på fivem så är en erfaren fivem spelare-

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska vara redo att förlora ett scenario, man ska kunna acceptera att man förlorar scenariot och inte bara spelar för sin egen vinning. man ska även klara att förlora i scenarion mot polisen, man ska stanna vid trafikstopp och låta polisen även få vinning ur scenarion.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Har en del bans från 2021, som är typ Halv Ooc, Det var när jag var nya till rpn och inte riktigt förstod alla regler till 100%. Sen har jag 4 bans under 2024 men samtliga är felaktiga.

Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Nej

Har du läst och förstått serverns regler? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, Random death match, dödar någon utan en bakomliggade anledning. Copbait, Copbait är att man medvetet försöker få polisens uppmärksamhet, kan vara att stå och burna med bilen framför polisen eller medvetet köra för fort framför polise.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka