Nekad Carlen | Chef-jobb ansökan [olssson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Carlen

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
160
Reaction score
23
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Trygghansa

Vad heter du IRL? Theodor

Vad heter du på discord? .carlen

Hur gammal är du? 14 snart 15

Hur länge har du spelat på Unive? Har sammanlagt 1800 timmar på FiveM, Skulle säga att hälften av timmarna är spenderade på Unive. Spelade på Unive under 2021 och Rpade som Personal ansvarig för falck. Tog därefter en paus från Unive där jag kommit till servern den 22a december 2023.

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Mina planer med att ta över Trygghansa är att få upp yrkets aktivitet, Den senaste tiden har det knappt arbetats någonting på yrket och det har varit stor efterfrågan på jobbet. Min plan är att ta in nya och aktiva anställda som är villiga att vara aktiva på yrket. Jag kommer att plocka fram ett stabilt antal personer som kan ta på sig tjänsten som ledning för yrket. Jag kommer även att utveckla den sociala rpn hos de anställda och lära de hur man har ett gott bemötande samt jobbar på ett effektivt sätt. Kommer även vid tillåtelse från jobb ansvariga ge ut bonusar i veckan eller månaden och välja ut en “månadens anställd” till den person som har försäkrat flest fordon och varit mest aktiv. Detta är bara ett av följande kriterier som jag kommer att bedöma när jag ska välja månades anställd. Kommer även bedöma personens kundbemötande och effektivitet i dens arbete. Jag kommer ha ett aktivitetskrav att man måste jobba tex minst 5 timmar i veckan. Detta gör jag för att se till att alla arbetar och att Trygg Hansa har öppet minst en stund varje dag då efterfrågan på trygg hansa på senaste tid har varit extremt hög. Jag kommer hela tiden förbättra arbetet och arbetsmiljön då jagt som chef för står att det kan vara uttjatade att stå och försäkra bilar bakom en disk timme in och timme ut. Jag som chef främjar att man ska trivas på sin arbetsplats och att man ska kunna umgås med de andra anställda utan att känna sig osäker för att göra fel eller annat om man är ny till yrket tex.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare varit chef för Trygg Hansa under 2021. Detta var precis efter första wipean så jag behövde kicka ingång yrket med ekonomi och känner att jag lyckades få igång en rätt stabil ekonomi, Jag har även arbetat på Falck som Personal ansvarig och har därför mycket erfarenheter hur man ska bete sig som chef och hantera anställda samt sköta ekonomin för yrket.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer försöka vara inne så ofta som möjligt. Men detta beror på hur det ligger till med skolan samt hur mina träningar ligger. Mina träningstider just nu är Tisdag och Torsdag 16:30 - 18:00. Sen söndagar 9:45 - 11:00. Men jag kommer på vardagar försöka satsa på minst 2 timmar och på helger 4-5 beroende på hur mycket matcher och liknande jag har.
Det här är ett ungefärligt schema:
Måndag: 16-22
Tisdag 19-22
Onsdag: 14-22
Torsdag 19-22
Fredag: 15-02
Lördag 12-02
Söndag 12-23
Dessa tider kan variera beroende på skolor samt träningar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja.

Vidare, du har 48 timmar på dig att ta din muntliga intervju, annars är du automatiskt nekad. Lycka till!

+rep mycket utförlig ansökan och verkar vettig för positionen. Han verkar ha en bra plan för framtiden där han har bra koll på en positiv utveckling för arbete.

Tillbaka