Nekad Carlen | Ban Överklagan [Berdan1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Carlen

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
160
Reaction score
23
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198309047143/

Ditt Hex-ID: steam:110000114c9fb67

Vad är din discord tagg? carlennn_

Vem var det som bannade dig? Berra1213

Bild på banmeddelande: bild_2025-05-27_120546132.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror jag blev bannad för jag gjorde ett regelbrott, jag valde att emote abusa i ett scenario där vi blev beskjutna, jag la mig ner i bilen för att itne kunna bli skjuten. Vilket jag inet skulle gjort och som jag ångrar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några från yakuza hade varit i en skottlossning mot ms13, alltså våran motpart. När vi åker därifrån hoppar en grabb ut och börjar skjtua mot oss, då väljar ajg att göra emoten för att lägga mig ner i bilen, de är ungefär som att man duckar men med en emote istället. Jag vadle att göa denna emote för att inte kunna bli skjuten. Vilket var fel av mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen i säg var korrekt, då det var ett regelbrott. Men jag tycker samtidigt eftersom jag är grön spelare, bra historik på servern. Inte blivit bannad de senaste 3 månaderna osv kunnat fått "snällare" åtgärder. Kanske en tillsägelse och bara krim varning, och inte en ban från servern i 4 dagar. Detta för jag ändå har bra historik, vilket tyder på att jag inte är problematisk och lär mig av åtgärder.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har 11 tidigare bans, de flesta är felaktiga där staffs har bannat fel id.
men de som har varit korrekta var framför allt under tiden när jag var ny till RP. Sen den senaste bannen innan denna var då ESP, vilket jag ångrar men jag valde att erkänna till att jag körde ESP.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte anvädna mig av emotes i detta scenario för att få en egen vinning, alltså inte lägga mig ner i bilen med hjälp av en emote för att inte kunna bli skjuten.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte använda sig av emotes osv som ger dig fördel, alltså inte abusa emotsen. Inte ligga ner i bil osv.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Din ban överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka