Accepterad Carlen | Ansökan till Servervakt [Gaby_bs]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Carlen

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
160
Reaction score
23
Vad är ditt namn i verkligheten? Theodor

Vad heter du på discord? .carlen

Vad är ditt Hex:ID steam:1100001000056ba

Ange ditt födelsedatum 9 April 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. På vardagarna går jag i skolan mellan 08:15 till 15:20 som senast. Tisdagar och torsdagar har jag träning mellan 16:30 och 18:00. Tränar även söndagar 09:45- 11:00. Efter dessa tider har jag mycket tid för annat som att rpa på Unive eller spela andra spel som FIFA. Det kan även förekomma att jag får skolarbete och då går de före spelandet.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Lite mer än en månad. Men har varit medlem sedan tidigare under 2021 samt 2022.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 5 gånger, går inte att bifoga bild här

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En server vakts uppgift är att underlätta för staffsen som ibland har för mycket att göra. Man ska även se till att folk i sin närhet inte bryter mot regler. Man som servervakt ska banna eller kicka personer som begår regelbrott i närliggande område eller samma scenario för att underlätta för staffsen som inte alltid har tid att svara på reports om regelbrott. Server vakten ska även kunna i vissa situationer säga till personer och kanske ge de en varning istället för ban eller kick för att se till att RPN sköts på ett seriöst och snyggt sätt.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för jag känner att jag har varit med om tråkiga scenarion på senare tid som hade kunnat lösas lätt om man var servervakt. Exempel på detta är när när icke medlemmar har börjat tjuvkoppla min bil på allmän plats som sjukhuset. VIll även bli SV för att bidra till staffsen och vara en hjälpande hand på servern. Jag är även mogen och aktiv på servern och har rollspelat i ca 2 år. Jag skulle heller aldrig abusa mina perms.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse och korruption innebär att utnyttjar sina perms för att få vinning i ett scenario, Detta kan vara att tex reviva sig själv eller andra när de har dött för att kunna fortsätta scenariot. Även att man kanske har ToggleID på i skjut scenarion för at kuna se vart folk är och få ett övertag i just det scenariot.

Vidare till muntlig intervju, du har 48timmar på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka