Ej Antagen Carlen | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Carlen

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
160
Reaction score
23
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad heter du på discord? .carlén

Ange ditt födelsedatum 9 April 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig till att ansöka till MA är för att jag vill vara med och bidra till servern lite extra, jag vill va ett ansikte utåt och anser att denna roll skulle passa. Jag har även haft kompisar som varit Medlemsskaps ansvariga tidigare som rekomenderat det och sagt att det är kul.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker ni ska välja mig på grund av min höga aktivitet, Jag kommer att kunna vara aktiv som MA och kommer göra mitt bästa för att alltid se till att ta in rätt typ av personer, Personer som är här för att bidra med social rp. Jag är rättvis och seriös i det jag gör, Jag var även helper ett litet tag så jag har erfarenhet i det jag gör. Har 2000+ timmar på FiveM så har även bra erfarenhet inom RP

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Tycker man ska bemöta alla människor med respekt, Alltid va trevlig oavsett om man har en dpålig dag eller inte, För den personen du möter är inte anledningen till att din dag är dålig. Man ska bemöta andra människor på ett proffisionelt sätt och alltid ha med sig respekt i alla situationer.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill att betydelsen av att vara medlem på unive är för att man kämpat sig och gjort en bra ansökan för att få chansen att bli medlem, tycker att man ska vara här för en seriös och välutvecklad RP och inte vara här för att lalla.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Som medlem tycker jag att man ska kunna serverns regler till 100%, Man ska veta varför man är här och vad man har för planer på servern. Hur man ska rpa och vad för typ av RP. Man ska ha en karaktär som är planerad och man vet vad karaktärens syfte är

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Som medlemsskaps ansvarig tycker jag man har ansvaret att ta in seriösa personer som är här för att bidra med en social och rolig RP, Även personer som har koll på serverns regler och är här för att bidra med någonting bra, inte här för att lalla och förstöra.

Hur ser din aktivitetet ut? Min aktivitet varierar, Nu under sommarlovet har aktiviteten varit hög, Nu när skolan börjar om typ 1 vecka kommer jag att lägga mer fokus på den, Men jag kommer kunna vara aktiv mist 2 timmar varje dag, men lite beroende på hur skolan ser ut med olika arbeten osv.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka