- Meddelanden
- 152
- Reaction score
- 1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198855017375/
Vad är ditt namn i verkligheten? Hilmer
Vad är ditt discord namn? Carlborg#1337
Vad är ditt födelsedatum? 5 November 2008
Berätta om din karaktär. Min karaktär har växt upp väldigt tufft hans mamma har bott själv med han och hans 2 bröder. En dag när han var påväg hem efter skolan träffade han några äldre killar som frågade om han ville tjäna lite pengar då började han sälja lite narkotika då svarade han ja och sedan den dagen har han hållit på med de. Han är också 25 år och heter Axel och kommer från en stad som kallas Borås han bor just nu i en liten lägenhet i Stockholms utkant Han har inte jätte många vänner men dem han har betyder väldigt mycket för honom. Han kan bli väldigt aggressiv om någon blir otrevlig
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag tycker rp ser roligt ut och skulle vilja testa själv att spela på en bra server
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har sett streamers spela på denna server och den ser väldigt bra ut med både gött folk och bra admins
Hur hittade du Unive? Jag hittade den genom twitch streamers som spelade på denna server
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt och lära känna många nya personer
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att lära känna personer och ha väldigt roligt
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej började med rp precis
Vad är ditt namn i verkligheten? Hilmer
Vad är ditt discord namn? Carlborg#1337
Vad är ditt födelsedatum? 5 November 2008
Berätta om din karaktär. Min karaktär har växt upp väldigt tufft hans mamma har bott själv med han och hans 2 bröder. En dag när han var påväg hem efter skolan träffade han några äldre killar som frågade om han ville tjäna lite pengar då började han sälja lite narkotika då svarade han ja och sedan den dagen har han hållit på med de. Han är också 25 år och heter Axel och kommer från en stad som kallas Borås han bor just nu i en liten lägenhet i Stockholms utkant Han har inte jätte många vänner men dem han har betyder väldigt mycket för honom. Han kan bli väldigt aggressiv om någon blir otrevlig
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag tycker rp ser roligt ut och skulle vilja testa själv att spela på en bra server
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har sett streamers spela på denna server och den ser väldigt bra ut med både gött folk och bra admins
Hur hittade du Unive? Jag hittade den genom twitch streamers som spelade på denna server
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt och lära känna många nya personer
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att lära känna personer och ha väldigt roligt
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej började med rp precis