- Meddelanden
- 152
- Reaction score
- 1
Vad är ditt namn i verkligheten? N/A
Vad är ditt discord namn? Carlborg
Vad är ditt födelsedatum? 5 November 2008
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Axel Johannesson och är en väldigt trevlig men också otrevlig person beror på vem han pratar med och hur dem pratar med honom är någon trevlig mot han är han trevlig tillbaka. Han hade en väldigt tuff uppväxt eftersom hans pappa lämnade när han var nyfödd och därför växte upp med sin mamma och storasyster. Hans storasyster är 10 år äldre. I tidig ålder började Axel med lite tyngre grejer som narkotika och lite andra kriminella saker. När han slutade gymnasiumet så började han med att göra sitt liv lite lättare och slutade med allt sånt och reste i flera timmar för att börja ett nytt liv i staden unive där han lär känna nytt folk varje dag. Han är född 1995 den 3 i 24. Han försöker i tillfället att bli medborgare i staden så att han kan få jobb och hjälpa andra som hade lika jobbig uppväxt som han. Hans dröm är att bli en väldigt väl respekterad ung man inom ett stort krimiellt nätverk som har koll på all droghandel och vapenhandel i staden han vill bli respekterad av alla och därför vill han prata mycket och använda våld väldigt lite eftersom det kommer att göra så han kommer längre mycket långt inom denna bransch och kan skapa mycket kretsar bland folket
Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att ha en rolig rp som grundar sig inom socialt rollspel och kommer även att börja alla scearion socialt och göra så att alla jag spelar med har en rolig rp och inte att endast jag spelar efter att vinna
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela för att båda parter ska ha roligt och är man i tillexempel ett bankrån ska man inte ta sin snabbaste och bästa bil för att åka ifrån polisen direkt utan ta en sämre som man har chans att förlora eller vinna i och ge polisen ett roligt scenario samtidigt som man själv inte alltid ska spela efter att vinna
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM - Random Deathmatch, VDM - Vehicle Deathmatch, NLR - New Life Rule,
Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har spelat på unive sen sommaren 2021
Heter du samma på discord som på steam? Ja
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej
Anmäl
Vad är ditt discord namn? Carlborg
Vad är ditt födelsedatum? 5 November 2008
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Axel Johannesson och är en väldigt trevlig men också otrevlig person beror på vem han pratar med och hur dem pratar med honom är någon trevlig mot han är han trevlig tillbaka. Han hade en väldigt tuff uppväxt eftersom hans pappa lämnade när han var nyfödd och därför växte upp med sin mamma och storasyster. Hans storasyster är 10 år äldre. I tidig ålder började Axel med lite tyngre grejer som narkotika och lite andra kriminella saker. När han slutade gymnasiumet så började han med att göra sitt liv lite lättare och slutade med allt sånt och reste i flera timmar för att börja ett nytt liv i staden unive där han lär känna nytt folk varje dag. Han är född 1995 den 3 i 24. Han försöker i tillfället att bli medborgare i staden så att han kan få jobb och hjälpa andra som hade lika jobbig uppväxt som han. Hans dröm är att bli en väldigt väl respekterad ung man inom ett stort krimiellt nätverk som har koll på all droghandel och vapenhandel i staden han vill bli respekterad av alla och därför vill han prata mycket och använda våld väldigt lite eftersom det kommer att göra så han kommer längre mycket långt inom denna bransch och kan skapa mycket kretsar bland folket
Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att ha en rolig rp som grundar sig inom socialt rollspel och kommer även att börja alla scearion socialt och göra så att alla jag spelar med har en rolig rp och inte att endast jag spelar efter att vinna
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela för att båda parter ska ha roligt och är man i tillexempel ett bankrån ska man inte ta sin snabbaste och bästa bil för att åka ifrån polisen direkt utan ta en sämre som man har chans att förlora eller vinna i och ge polisen ett roligt scenario samtidigt som man själv inte alltid ska spela efter att vinna
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM - Random Deathmatch, VDM - Vehicle Deathmatch, NLR - New Life Rule,
Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har spelat på unive sen sommaren 2021
Heter du samma på discord som på steam? Ja
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej
Anmäl