- Meddelanden
- 152
- Reaction score
- 1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198855017375/
Vad är ditt namn i verkligheten? Hilmer
Vad är ditt discord namn? Carlborg#1337
Vad är ditt födelsedatum? 5 November 2008
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Axel och kommer från en stad som kallas borås men just nu bor han i en lägenhet i malmö. Under hans barndom hade han de väldigt svårt hans mamma bodde ensam med han och hans 2 bröder. En dag när han var påväg hem från skolan träffade han lite äldre grabbar som frågade om han ville tjäna lite pengar såklart svarade han ja eftersom hans mamma hade svårt med pengar och så att dem kunde köpa mat så sedan den dagen har han hållt på med de. Han är också 25 år och håller fortfarande på med att sälja narkotika. Han är vanligt vis en väldigt trevlig person men om någon är otrevlig eller taskig mot honom blir han också väldigt otrevlig och kan börja bli lite kaxig men om man är trevlig mot honom är han trevlig tillbaka
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Eftersom detta är Sveriges bästa och seriösaste server och jag tycker jag är en seriös rollspelare så tycker jag unive passar mig , så vill jätte gärna att all rollspel ska bli mer och mer på unive och flera seriösa spelare och enligt mig så tycker jag att jag är en seriös rollspelare.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Har hört av många att denna server har den bästa rollspelen i Sverige vilket gör mig bara mer och mer intresserad i unive, har kollat på många streamers i typ 1 vecka dom har spelat på unive och har blivit mer intresserad i detta rollspel
Hur hittade du Unive? Jag hittade den genom att comso_bt spelade på denna server och att flera av mina vänner rekommenderat att de är en bra server som jag känner att jag kan utveckla mitt rollspel på.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill bli bättre på rollspel ha roligt, tycker också de roligt och spännande mad rollspel speciellt när unive är så bra rollspel så lär jag mig mer av folk som redan har vart med sen start och är bra och jag vet att folk är bra i unive och de är inte så lång trollers vilket gör att jag kan lära mig mer om rollspel av dom som e bättre än mig
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Som sagt att bli bättre på rollspel genom att se hur andra folk gör på unive har ju sätt på lång streamers att de är seriösa spelare och de finns ju också trollers men typ 75% är ju spelare som tar rollspelet seriöst vilket betyder att jag kan lära mig av folk som e lite bättre eller mycke bättre.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej, därför jag försöker leta server och är inne 24/7 om jag blir godkänd kanske inte är inne om jag gör nåt men på min fritid spelar jag typ bara. är inte den bästa just nu men vill utvecklas
Vad är ditt namn i verkligheten? Hilmer
Vad är ditt discord namn? Carlborg#1337
Vad är ditt födelsedatum? 5 November 2008
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Axel och kommer från en stad som kallas borås men just nu bor han i en lägenhet i malmö. Under hans barndom hade han de väldigt svårt hans mamma bodde ensam med han och hans 2 bröder. En dag när han var påväg hem från skolan träffade han lite äldre grabbar som frågade om han ville tjäna lite pengar såklart svarade han ja eftersom hans mamma hade svårt med pengar och så att dem kunde köpa mat så sedan den dagen har han hållt på med de. Han är också 25 år och håller fortfarande på med att sälja narkotika. Han är vanligt vis en väldigt trevlig person men om någon är otrevlig eller taskig mot honom blir han också väldigt otrevlig och kan börja bli lite kaxig men om man är trevlig mot honom är han trevlig tillbaka
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Eftersom detta är Sveriges bästa och seriösaste server och jag tycker jag är en seriös rollspelare så tycker jag unive passar mig , så vill jätte gärna att all rollspel ska bli mer och mer på unive och flera seriösa spelare och enligt mig så tycker jag att jag är en seriös rollspelare.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Har hört av många att denna server har den bästa rollspelen i Sverige vilket gör mig bara mer och mer intresserad i unive, har kollat på många streamers i typ 1 vecka dom har spelat på unive och har blivit mer intresserad i detta rollspel
Hur hittade du Unive? Jag hittade den genom att comso_bt spelade på denna server och att flera av mina vänner rekommenderat att de är en bra server som jag känner att jag kan utveckla mitt rollspel på.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill bli bättre på rollspel ha roligt, tycker också de roligt och spännande mad rollspel speciellt när unive är så bra rollspel så lär jag mig mer av folk som redan har vart med sen start och är bra och jag vet att folk är bra i unive och de är inte så lång trollers vilket gör att jag kan lära mig mer om rollspel av dom som e bättre än mig
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Som sagt att bli bättre på rollspel genom att se hur andra folk gör på unive har ju sätt på lång streamers att de är seriösa spelare och de finns ju också trollers men typ 75% är ju spelare som tar rollspelet seriöst vilket betyder att jag kan lära mig av folk som e lite bättre eller mycke bättre.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej, därför jag försöker leta server och är inne 24/7 om jag blir godkänd kanske inte är inne om jag gör nåt men på min fritid spelar jag typ bara. är inte den bästa just nu men vill utvecklas