Nekad Carlborg | Ban överklagan [Travzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Carlborg

Icke Medlem
Meddelanden
152
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198855017375/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:1:447375823

Vad är din discord tagg? Carlborg#1337

Vem var det som bannade dig? Travzy

Hur lång tid var din ban? 6 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming, suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag slog min polare på mekonomen eftersom han råkade sparka på min bil så vi rpade på de och jag sprang efter han och smällde ti

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag slog till min polare

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De va ingen felaktig ban utan jag som gjorde fel och jag står för mina misstag och ångrar mig sjukt mycket och frågar om en annan chans eftersom jag vill bli bättre på rp och lära mig så tycker jag att de är väldigt bra att dem valde att banna mig men också inte eftersom jag är väldigt ledsen eftersom jag gjorde som jag gjorde och säger verkligen förlåt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har haft tidigare bans och jag vet att jag gjorde fel då också och har bara lärt mig efter varje gång eftersom dem valde att banna mig och då har jag fått veta att de jag gör är fel så jag är väldigt ledsen återigen om de som hände och lovar att de inte kommer att upprepas igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde inte slagit honom som jag gjorde men jag tänkte bara inte just för stunden så förlåt igen. kommer inte upprepa de och ska alltid börja tänka på allt och ha uppe alla regler på min andra skärm så jag vet vad man får göra i de scenariot och inte glömma av om jag har uppe reglerna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte slåss på allmän plats och att bete sig bättre då jag vet att man ska göra de. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt och de kommer inte upprepas igen även om jag blir unbannad nu eller sen så är de ingenting som kommer att upprepas då jag är väldigt leden.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka