Nekad Carlborg | Ban överklagan [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Carlborg

Icke Medlem
Meddelanden
152
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198855017375/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:1:447375823

Vad är din discord tagg? Carlborg#1337

Vem var det som bannade dig? Rosen

Hur lång tid var din ban? 5 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Förjag frågade en kileom han vileköpa min bil menhan svarade inte så jag sa sama sak fera gångervilket Rosen kansketog som lal

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag Frågade en Kille om ville köpa min bil men han svarade inte vilket och då frågade jag 4-5 gånger sedan vart jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De var nog jag som gjorde fel och jag står för mitt misstag och de kommer inte hända igen eftersom jag lär mig av mina misstag och därför undrar jag om jag skulle kunna få en ny chans och jag kommer inte göra om de. Eftersom jag vet nu att de är fel

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer inte ihåg vad som hände i mina förra med de jag vet är att jag har tagit lärdom av dem och inte gjort om dem sakerna igen för när jag blivit bannad så vet jag att de jag gjorde va fel och då förbättrar jag mig så dem sakerna inte händer igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde gått därifrån när han inte svarade eftersom då hade aldrig detta problem uppstått. Nu i efterhand så vet jag ju att man inte ska fråga flera gånger om personen inte frågar eftersom de kan vissa tycka är lall.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig väldigt mycket som att man ska bara gå därifrån och inte prata med folk som inte svarar. Då han kanske inte svarade eftersom han inte vart intresserad av min bil. Jag kanske lät otrevlig och de va därför han inte svarade så då bättrar jag de också så att konflikter eller bans inte förekommer igen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka