Accepterad Carlborg | Ban överklagan (eliasc123)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Carlborg

Icke Medlem
Meddelanden
152
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198855017375/

Ditt Hex-ID: steam:11000013554d39f

Vad är din discord tagg? Carlborg#8026

Vem var det som bannade dig? Eliasc123

Hur lång tid var din ban? 5 dgr

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming, VDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Powergamingen förstår jag faktiskt inte då jag hoppade i berget samt ned på en väg med min offroad bil som har stora och stabila däck samt stora stötdämpare dock på motorvägen i slutet innan jag blev bannad råka jag trycka w istället för 1 då jag råkade ta upp mitt vapen i bilen men vdmen var dsync vilket man ser på klippet att jag först kör in i han sen därefter buggas iväg vilket det inte hade gjort om jag verkligen körde in i han påriktigt jag förstår varför han valde att banna mig då det såg konstigt ut från hans sida men vill endast förklara mig så elias för en förståelse för min sida också. Pågrund av att det dsyncade valde han att banna mig för vdm men jag såg inte att jag dsyncade eftersom min bil åkte framåt på hans klipp men för mig svängde jag höger och kollade inte bakåt under jaget eftersom jag ville kontrollera min bil och inte kolla bakåt och krocka sedan i slutet rpa jag på skador men förstår såklart varför jag blev bannad eftersom han inte såg och kunde inte veta att jag inte rpa på skador eftersom han förmodligen inte hörde mig och jag gjorde ingen /me utan rpade bara med min mun och valde att använda ord istället för att skriva vilket jag inte kommer göra om utan använda /me samtidigt som jag beskriver smärtan med ord vilket leder till en högre rp nivå och kan förlänga och göra scenarion bättre

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Hade nyss blivit påkörd så satt i bilen och sa typ Aj aj helvete mitt huvud sen därefter tabba jag ut lite snabbt och när jag tabba in igen råkade jag trycka på w sen fortsatte jag säga aj aj sen direkt efter blev jag utskickad ur servern och blev bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel och borde använt mig utav en mer advancerad rp som hade kunnat förlänga scenariot och göra det bättre men jag använde bara ord från munnen vilket var dåligt och hade jag istället använt /me också hade scenariot kunnat bli mycket bättre och rp nivån skulle kunna istället höjas och kunnat göra ett långdraget scenario men det var ingen felaktig utan jag gjorde fel

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer inte ihåg om jag ska vara helt ärligt inte fått en ban på flera månader och brukar inte bli bannad så ofta så svårt att komma ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Yes det skulle jag kunnat göra, Det jag skulle gjort är att såfort jag krockade skulle jag utvecklat min rp med /me och därefter använda mig utav både att prata med ord samt skriva tillexempel /me medvetslös något sånt som kan göra scenarion längre och utöka dem vilket hade gjort det bättre för båda och gjort scenariot mycket bättre och mer långdraget

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag jag kommer göra mina framtida scenarion helt annorlunda där jag rpar på skadorna längre och mer långdraget så det inte blir så kort som det blev nu utan vi skulle istället gjort scenariot i flera minuter men som jag tyvör inte gjorde nu vilket jag ångrar och kommer inte för den delen göra om i framtiden i mina nya scenarion som jag utövar

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag till 100%

Tillbaka