Nekad Carl_E | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Carl_E

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199121489180/

Vad är ditt namn i verkligheten? Carl

Vad är ditt discord namn? Carl#7795

Vad är ditt födelsedatum? 28 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Hej min karaktär heter Amir Mohamed. Amirs familj kommer från Iran och då flydde hans mamma och pappa. senare så kom Amir Mohammed. När han va liten så var hans pappa i fängelse i 53 år för att hans pappa hade sålt tusen tals kilo knark och Amir Mohameds familj blev väldigt fattiga när pappan satt inne för att hans mamma jobbade inte för att hon inte hade något pass så hon kunde inte börja jobba. Och då började Amir jobba på gatan så familjen kunde få pengar till att köpa mat och då så började han sälja Knark som sin pappa. Men efter ett tag så hittade mamman knark i Amirs jacka och Amir blev utslängd från hans hus. Sedan efter så har Amir inte bryt sig om något och burjat att skuta folk och sådant.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är aktiv och jag gör bra rp. Jag skulle vill bli medlem för att jag har spelat på Unive i ungefär 1 månad och det är en jätte bra rp server.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är bra rp på servern och 90% av alla som kör på unive är snälla. Och för att jag vill vara med ha rolig tid med mina vänner.

Hur hittade du Unive? Jag tittade på en streamer som spelade på unive och jag tyckte att det såg roligt ut. och några av minna vänner körde och dom sa att jag borde testa och sedan efter har jag fastnat för det.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att utveckla mitt rollspel och mitt mål med min karaktär är att bli kriminell. Och se hur mitt rollspel kommer vara då.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag skulle vilja utveckla mitt rp. Också jobba med något mer seriöst som att vara typ kriminell. Amir gillar också att planera saker, som brott t.ex. Amir gillar också bilar så att ha snygga bilar skulle också var ett stort mål för mig i unive.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej och kommer nog inte vara det så läge unive finns för det är den roligaste serven jag har spelat på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka