Nekad CaRl_bÄjb | Ansökan till Servervakt [Etos]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

!lilskantz

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? edwin

Vad heter du på discord? !lilskantz#3196

Ange ditt födelsedatum 29 September 2008

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag 14-23
Tisdag 14:30-23
Onsdag 15-23
Torsdag 15-23
Fredag 15- så länge jag vill
Lördag så länge jag vill
Söndag 10-23

Hur länge har du varit medlem på Unive? 5-6 månader 612timmar

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/813451319670472775/998038510768508988/unknown.png

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En vanlig spelare som vill göra något för unive lite extra. Genom att göra unive till en bättre plats med sina servervakt perms, t.ex banna personer som gör regelbrott eller dva någon bil som har blivit helt buggad. Men en servervakt ska ALDRIG åka runt och leta efter fel eftersom det är staffsens jobb att specca. En servervakt har även mer ansvar en än person som inte är servervakt då man har perms av en anledning

commands:
/Svban (id) anledning
/Kick (id) anledning
/Revive (id)
/toggleid
/dv
/sv

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? ag anser att jag är lämplig för att bli servervakt då jag dels har varit medlem ganska länge nu och att jag har varit servervakt innan. Jag vet hur allting går till i rpn och jag kan alla regler bra. Jag tar även mycket ansvar och skulle aldrig få för mig att abusea eller någonting liknande. Jag har kunskaper inom de olika kommandon som gäller för att vara servervakt samt att jag vet vad det innebär med korruption och abuse.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt är en som vill hjälpa serven åt rätt håll och inte använder det till något som kan göra att man vinner ett scenario t.ex. En bra servervakt ska också våga ta beslut så att man hela tiden utvecklas. Man ska vara aktiv för att hela tiden föra serven framåt men också är seriös och rättvis.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Abuse är en del av korruption och det är när man använder sina perms på ett dåligt sätt och då representerar man servern på ett dåligt sätt. Exempel på det kan vara att man ressar i scenarion man har dött i. Det kan va allt från att dva bilar i butiksrån för att förstöra till att banna folk för att man inte gillar de. Korruption är inget tillåtet eller något jag tycker om. Jag har aldrig varit korrupt och jag kommer aldrig i mitt liv att vara det. Man förtjänar indragen sv och permanent avstängning direkt efter man har varit korrupt. Man kan inte ta ansvar över sina perms om man är korrupt för man använder de till sin fördel och det är inte tillåtet alls.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka