Accepterad Carl1337 | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PolarBear

Icke Medlem
Meddelanden
248
Reaction score
25
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198407023752/

Vad är ditt namn i verkligheten? Carl

Vad är ditt discord namn? PolarBear#4332

Vad är ditt födelsedatum? 3 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Glenn är en 20-årig man som bor tillsammans med sin tvillingbror Lars. Deras barndom var väldigt rörig, då de endast är uppfostrade av sin mamma med grova drogproblem har de oftast behövt klara sig själva och ta reda på hur saker och ting fungerar på egen hand. De har flyttat från stad till stad då de båda inte riktigt känt att de har passat in, men han tror sig äntligen ha hittat rätt i sin nya hemstad där bland annat hans närmsta vänner Filip och Julia bor. Glenn har ofta lätt för att prata med nya människor, han är en social men försiktig kille som gärna bjuder in till samtal och skaffar nya kontakter, men i sin ryggsäck bär han med sig mobbning från barndomen där både han och sin bror fick stå ut med mycket under deras uppväxt. Ett stort intresse Glenn brinner för är bilar i alla dess former då han vid sidan om sina tidigare jobb haft en egen verkstad där han mekat med bilar på sin fritid som en hobby, men även sport i form av fotboll är en grej han gärna fördriver sin tid med.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer att bidra med en hög rp nivå och jag ska försöka skapa scenarion som alla gynnas av.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Det skulle varit jätte kul att få tillbaka min whitelist så att jag kan börja jobba igen och eftersom detta är den enda servern som jag spelar på för tillfället så hade det varit kul att bli WL så man kan börja jobba.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive i serverlistan på fivem när jag först började spela Fivem vilket var någon gång i mars.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet med mitt rollspelande är att utvecklas som person, träffa nya personer och att ha kul.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka