Nekad Carl1337 | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PolarBear

Icke Medlem
Meddelanden
248
Reaction score
25
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198407023752/

Vad är ditt namn i verkligheten? Carl

Vad är ditt discord namn? PolarBear#4332

Vad är ditt födelsedatum? 3 Oktober 2006

Berätta om din karaktär.
Uppväxt.

Min karaktär heter Glenn Svensson och är 22 år gammal. Glenn växte upp bland poliser och blev därför som liten intresserad av poliser. Glenns mamma dog när han var femton år i en bilolycka när andra föraren var full. Efter hans mammas död så bestämde Glenn sig för att bli polis så att han kunde förhindra såna här olyckor innan dem inträffade.

Nutid.

Efter att ha studerat till polis och efter att ha klarat provanställningen så har Glenn fått fastanställning I staden Unive som polisassistent.

Intressen.

Simmning, motorer, böcker, film och såklart Polisära ärenden förutom pappersarbete.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag borde bli whitelistad för att jag har en hög rp nivå och eftersom jag har ungefär 300 timmars speltid på servern så jag vet hur det mesta går till.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Det skulle varit jätte kul att få tillbaka min whitelist så att jag kan börja jobba igen och eftersom detta är den enda servern som jag spelar på för tillfället.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive i serverlistan på fivem när jag först började spela Fivem vilket var någon gång i mars.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att skaffa nya vänner, skapa seriösa och roliga scenarion och att höja min RP nivå om det går.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, Unive är denna enda servern som jag spelar på för tillfället.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka