Nekad Carl1337 | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PolarBear

Icke Medlem
Meddelanden
248
Reaction score
25
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198407023752/

Vad är ditt namn i verkligheten? Carl

Vad är ditt discord namn? PolarBear#4332

Vad är ditt födelsedatum? 3 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Glenn Svensson och är 22 år gammal. Glenn Svensson växte upp i Stockholm med sin farbror och morbror då hans föräldrar dog när Glenn var 3 år. Glenn svensson har utbildat sig till polis då han alltid har haft som intresse att hjälp folk. Glenn har fått provanställning i Unive län men måste först få WL innan han kan börja jobba.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag borde få WL då jag har hög RP nivå och har 300 timmar på Unive.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Det skulle varit jätte kul att få tillbaka min whitelist så att jag kan börja jobba igen och eftersom detta är den enda servern som jag spelar på för tillfället så hade det varit kul att bli WL så man kan börja jobba.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive i serverlistan på fivem när jag först började spela Fivem vilket var någon gång i mars.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att utvecklas som person, träffa nya personer, skaffa nya vänner och såklart att ha kul!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, Unive är denna enda servern som jag spelar på för tillfället.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka