Nekad Carl1337 | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PolarBear

Icke Medlem
Meddelanden
248
Reaction score
25
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198407023752/

Vad är ditt namn i verkligheten? Carl

Vad är ditt discord namn? PolarBear#4332

Vad är ditt födelsedatum? 3 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Glenn Svensson och är ifrån Stockholm och ägnar mycket av sin tid som postnord chaufför då han inte har någon riktig utbildning. Glenn Svensson har svårt att hitta jobb eftersom han som liten inte var så bra i skolan. Men nu så har en av hans vänner inom polisen gett honom chansen att komma in till polisstationen och ta en muntlig intervju. Glenn skulle jätte gärna vilja bli polis men hans kompis sa at han måste ta en speciell kurs som kallas "Whitelist" innan han kan bli polis.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kan bidra med en hög rp nivå och roliga scenarion.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på denna server eftersom jag har många kompisar som spelar på den här servern och eftersom detta är den enda servern som jag spelar på.

Hur hittade du Unive? Jag fick Unive rekommenderat till mig av en kompis

Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet med mitt rollspelande är att skapa roliga scenarion som jag och många andra kan få glädje av.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

+rep jag tror du ska utveckla lite mer men annars ser det bra ut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka