Nekad Carl1337 | Ban överklagan [Flame]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PolarBear

Icke Medlem
Meddelanden
248
Reaction score
25
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198407023752/

Ditt Hex-ID: 11000011aa0fc88

Vad är din discord tagg? !Carl#4332

Vem var det som bannade dig? Flame

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Power Gaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för power gaming. Power gaming är när man gör något som man inte kunde göra IRL eller att man typ har superkrafter. Jag försökte att ta kontakt med Flame på Discord och fråga vad jag gjorde för fel/ hur det jag gjorde var "power gaming" men han har inte svarat.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick runt på parkeringen när jag ser en taxi köra in på parkeringen. Jag går fram och hälsar på dem snällt när han i baksätet pekar lång finger till mig. Jag ber han göra om det och se vad som händer, han pekar finger igen. Sen ber jag honom stiga ur taxin vilket han gör. Jag lägger värsta höger kroken så att han svimmar. Sen väljer jag att springa iväg ifall att hans polare eller polisen kommer. Han får tillbaka medvetandet, hoppar på sin cross motorcykel och börjar jaga mig. Han hoppar av sin cross motorcykel och slår mig så att jag tappar medvetandet. Jag ligger där i några sekunder tills jag ställer mig upp och så håller jag på i några sekunder och bara "Vafan hände" eftersom jag svimmade nyss. Sen slår jag honom och springer iväg.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var definitivt en felaktig ban enligt mig, Jag kan inte själv förstå hur det jag gjorde på parkeringen var "power gaming". Power gaming är när man gör något som man inte skulle kunna göra IRL. T.ex använding av super styrka/Super krafter.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad en gång tidigare för att jag råkade slå någon på torget pågrund av en missclick. Det var absolut mitt fel och jag har unbindat min slag knapp på R och jag går absolut inte runt och slår folk på torget längre.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde absolut ha gjort annorlunda, Jag kunde valt att inte slå honom men när han pekar lång finger till mig flera gånger och stiger ut taxin så är det ju klart att jag kommer slå honom och han visste ju själv att han skulle blev slagen när han pekar lång finger till mig och jag ber honom stiga ur taxin.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag själv anser att jag inte gjort något fel men om det är så att jag har gjort fel så får någon gärna förklara vad jag har gjort för fel så rättar jag gärna till mig och ser till att det inte händer igen.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka