Carl persbrandt
Icke Medlem
- Meddelanden
- 5
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198887242994/
Vad är ditt namn i verkligheten? William
Vad är ditt discord namn? edxe#6145
Vad är ditt födelsedatum? 3 Juli 2008
Berätta om din karaktär. Hej jag heter Carl Persbrandt.jag är ifrån iran blev slagen av mina föräldrar om jag kom hem med dåliga betyg så slog dom mig med en smiska. så jag rymde hemifrån så tog jag tåget hem ifrån så kom en vakt och fråga hur jag mådde för jag hade blå märken på armarna och på benen så berättade jag allt som hade hänt så fick jag en fosterfamilj som tog hand om mig. och nu mår jag bra. jag gillar att hjälpa folk med sina bilar som behöver hjälp jag gillar att hjälpa andra människor.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill kunna börja jobba på meko eller falck så jag kan hjälpa andra människor med sina bilar.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är den bra seriös server utan lall
Hur hittade du Unive? Den var rekommenderad av många så jag tog min tid att testa den
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att börja jobba på meko eller falck
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att starta ett gäng
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej
Vad är ditt namn i verkligheten? William
Vad är ditt discord namn? edxe#6145
Vad är ditt födelsedatum? 3 Juli 2008
Berätta om din karaktär. Hej jag heter Carl Persbrandt.jag är ifrån iran blev slagen av mina föräldrar om jag kom hem med dåliga betyg så slog dom mig med en smiska. så jag rymde hemifrån så tog jag tåget hem ifrån så kom en vakt och fråga hur jag mådde för jag hade blå märken på armarna och på benen så berättade jag allt som hade hänt så fick jag en fosterfamilj som tog hand om mig. och nu mår jag bra. jag gillar att hjälpa folk med sina bilar som behöver hjälp jag gillar att hjälpa andra människor.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill kunna börja jobba på meko eller falck så jag kan hjälpa andra människor med sina bilar.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är den bra seriös server utan lall
Hur hittade du Unive? Den var rekommenderad av många så jag tog min tid att testa den
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att börja jobba på meko eller falck
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att starta ett gäng
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej