Carl persbrandt
Icke Medlem
- Meddelanden
- 5
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198887242994/
Vad är ditt namn i verkligheten? William
Vad är ditt discord namn? edxe#6145
Vad är ditt födelsedatum? 7 April 2007
Berätta om din karaktär. HEJ han heter Carl Persbrandt. När han var liten så blev de krig i Irak där han bodde så han förlorade både sin mamma och pappa
och han har en bror som tog hand om han sen blev han bara bättre fick ett jobb på merkonomen. så nu mår han bra gillar och hjälpa folk med sina bilar och grejer är en 16 grabb som är trevlig schyst mot alla oavsett vem de är. Alla är lika mycket värka
Varför ska just du bli Medlem på Unive? vill börja jobba på merkonomen eller Falck så han kan hjälpa människor.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? de är en seriös server utan lall
Hur hittade du Unive? EN kompis rekommenderade den.
Vad har du för mål med ditt rollspel? att börja jobba på merkonomen eller Falck
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att börja jobba på mekonomen eller falck
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej
Vad är ditt namn i verkligheten? William
Vad är ditt discord namn? edxe#6145
Vad är ditt födelsedatum? 7 April 2007
Berätta om din karaktär. HEJ han heter Carl Persbrandt. När han var liten så blev de krig i Irak där han bodde så han förlorade både sin mamma och pappa
och han har en bror som tog hand om han sen blev han bara bättre fick ett jobb på merkonomen. så nu mår han bra gillar och hjälpa folk med sina bilar och grejer är en 16 grabb som är trevlig schyst mot alla oavsett vem de är. Alla är lika mycket värka
Varför ska just du bli Medlem på Unive? vill börja jobba på merkonomen eller Falck så han kan hjälpa människor.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? de är en seriös server utan lall
Hur hittade du Unive? EN kompis rekommenderade den.
Vad har du för mål med ditt rollspel? att börja jobba på merkonomen eller Falck
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att börja jobba på mekonomen eller falck
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej