Nekad CARL | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CARL

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198000595984/

Vad är ditt namn i verkligheten? Carl Andersson

Vad är ditt discord namn? prillan09#8139

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Carl Andersson är en person som är 25år och har ingen familj och hänger ofta med mc knutar bor i ett litet slitet hus som han har fåt ärva av sin mamma. och har en pappa som är alkis och har aldrig träfat han och va väldigt mobbad när han va liten. och han gillar köttbullar och makaroner och har ett stort intresse av bilar och motorcyklar. och han äger dyra bilar som supra och gtr. och han har fåt ta bort ett ben för att han har varit med i en tragisk olycka när han var 10år så han har fåt ha ett låsas ben i 15år nu.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kommer bidra med att hjälpa med på servern och så att jag kan göra mer saker som att våga göra saker lite mer som att delta i saker lite mer. och bli bättre rp:are

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det värkar vara hög rp och bra spelare.

Hur hittade du Unive? jag spelade mycket gta med mina kompisar och då hittade vi servern och sen har vi bara spelat på unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att bara bli bättre och bättre och bli en bra rp:are

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att nån gång bli sv på servern och hjälpa till.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag är inte aktiv i andra servrar bara aktiv i unive!

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag är medveten att man inte ska skriva till mods och sånt och tjata.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka