Accepterad CARL | Medlem ansökning [PN14]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CARL

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Carl

Vad är ditt discord namn? prillan#8139

Vad är ditt födelsedatum? 6 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Carl andersson, en 23-årig Kille, är en fängslande individ med en mångfacetterad bakgrund. Med ett namn som andas självförtroende och karisma är han en person som inte går obemärkt förbi. Carl är född och uppvuxen i stadens pulserande kvarter och har alltid haft en känsla för äventyr och spänning.
Han började som en ung mekanikerlärling, inspirerad av sin farfar som ägde en liten verkstad. Under åren utvecklade han en passion för bilar och mekanik, och hans skicklighet gjorde att han snabbt klättrade upp på karriärstegen. Med en skruvmejsel i handen och motorolja under naglarna blev han snabbt en efterfrågad expert inom sitt område.
Men Carl var inte bara en skicklig mekaniker – han hade en skum förflutet som lockade till sig de mörkare sidorna av staden. Hans kopplingar till de undre världarna gav honom insikter och kontakter som få andra hade tillgång till. Det var genom dessa kopplingar han började utforska olika "uppdrag" som krävde mer än bara skicklighet med en skiftnyckel. Denna dubbellivsstil mellan hederligt arbete och skumma affärer skapade en konstant kamp mellan lojalitet och överlevnad.
Carl strategiska sinne och skicklighet som mekaniker gjorde honom oumbärlig för både den legala och illegala världen. Trots att han var medveten om riskerna fortsatte han att navigera genom dessa två skilda världar för att uppnå sina mål och försörja sig själv och sin familj.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan tex om nån icke medlem frågar hur skriver man en sån lapp du gör så skriver jag i ooc och hjälper hen med att göra det. att göra det så det blir bättre rp bland alla tex om en icke medlem gör fel så förklarar jag i occ ist för att säga' vafan gör du '.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska göra så att det blir roligt för båda partena. om en polis tex jagar dig så ska du inte köra dig där ifrån. har du ett vapen på dig så ska du köra realistisk hastighe även om din bil är jätte snabb och polis bilen är långsam eftersom man vill att polisen ska ha roligt oxå.

Hur hittade du Unive? av flera vänner. jag har varit krim/medlem på servern innan

Vidare till muntlig intervju. Lycka till! Du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka