Nekad carl lander | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

carl lander

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199015593542/

Vad är ditt namn i verkligheten? Carl-Lundwig

Vad är ditt discord namn? cludde#0001

Vad är ditt födelsedatum? 2 April 2010

Berätta om din karaktär. Carl Lander en 26 åring som har många intressen som båtar bilar bil handling fordon etc. Carl växte upp i en liten familj i Grove Street hade en äldre bror som hette Greger och hans mamma hette Karin. Carls pappa dog när han var 7 och mamma jobbade hela tiden så Carls bror tog hand om Carl tills han var gammal nog att ta hand om sig själv och han bor fortfarande i los santos och försöker få ihop sitt liv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag vill kunna bidra med rpn nivå som e högre en högts har många erfarenheter då jag inte e en nybörjare har alltid haft detta intresse av unive och kommer alltid ha jag kommer bidra med social och rp så båda parterna har kul i scenario

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra rp social rp en bra grund läggande och lära känna folk och utveckla rpn nivån till bättre plats

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid behöver vinna ett scenario för de ska va kul de ska va kul för båda parterna

Hur hittade du Unive? FiveM

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka