Nekad Carl-Bot | Medlem ansökning [Shadow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Carl-Bot

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
-1
Vad är ditt namn i verkligheten? Thabo

Vad är ditt discord namn? Carl-Bot#6028

Vad är ditt födelsedatum? 7 November 2006

Berätta om din karaktär. Lukas Persson heter min karaktär han gillar fordon och sen gillar han filmer där brottslingar rånar hus,affärer och personer han och han blev mobbad som liten och sen när har gick ut gymnasiet och då började han hänga med sin farsas kompisar dom var kriminella och efter en stund langa han droger personer och weed till dom och sen 2 år senare blev han medlem i ett gäng och sedan hamnade han här och jag ska berätta hur Lukas är som person han är schyst mot vissa som han känner men han är tuff.
Men min karaktär har svarta kläder och vita dojor jag vill också jobba på mekonomen för att laga andras bilar och tjärna lite para och få dom bästa bilarna.
Min karaktär gillar att va me kompisar och sin familj de viktigaste för min karaktär är att ha vänner som bryr sig om han och han är väldigt nära sin släkt speciellt hans mamma och farmor för de är med varandra nästa varje dag för han har inte så mycket vänner och genom mekonomen kan han skaffa mer vänner och sen blir han bättre i arbetslivet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till mycket noga rp och mogen rp. Jag kommer också bidra till rolig rp och inte förstöra för andra. Jag kan all regler och kommer spela inom dom så att servern får så bra rp som möjligt. Jag kommer ta rpn väldigt seriöst och kommer inte lalla runt. Jag kommer också bidra till social rp. Jag kommer vara väldigt aktiv på servern och kommer nog vara inne på servern varje dag.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska köra på servern bara för att vinna. Man ska inte vara självisk under scenarion. Och att man ska inte bara tänka på sig själv under ett scenario. Ett exempel är att man ska tänka på den kriminella sidan och polisens sida i scenariot.

Hur hittade du Unive? jag hittade servern genom mina kompisar som visa mig den och sen titta jag på streamers tex drobz.

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka