Nekad Carl-Bertil | Whitelist ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Carl-Bertil

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199142050942

Vad är ditt namn i verkligheten? Joel

Vad är ditt discord namn? J0EL #9457

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Carl-Bertil kommer från en väldigt tuff familj då dom inte haft så mycket pengar. Carl-bertils pappa har jobbat med bilar i hela sitt liv och hans mamma har varit jobblös. Carl-bertils pappa kommer från polen och han mamma från sverige. Carl-bertil vill följa sin pappas fotspår och därför jobba med bilar. Carl-bertil var ofta på hans pappas jobb. Carl-bertil kan ta kritik och är väldigt snäll mot kunder och personer. Carl-bertil är 21 åroch han flyttade till sverige när han var 4år. Carl-bertil har väldigt stort intresse för bilar och motorcyklar.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra med bra och realistisk roleplay samtidigt som jag skapar en rolig stund för alla som är med mig. Jag kommer vara mogen och hantera alla situationer bra, inget lall eller andra barnsligheter. Accepterar alla oavsett kön och ålder och låter alla roleplaya med mig!
Kommer även bidra med mycket tid på servern och många aktiva dagar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? ag vill bli whitelistad för unive verkar som en seriös server med många aktiva staff och admins. jag ser att servern kommer hålla på länge och jag känner att det är en server jag kan lägga ner mycket tid på.

Hur hittade du Unive? genom mina vänner

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag ska hjälpa och förbättra roleplay på servern genom att hjälpa andra. Jag ska vara en bra medborgare på Unive. Jag har alltid kollat och varit intresserad av roleplay eftersom att jag har kollat en massa på youtube.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka