Accepterad Carl-Bertil | Medlem ansökning [Emi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Carl-Bertil

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199142050942

Vad är ditt namn i verkligheten? Joel

Vad är ditt discord namn? J0EL #9457

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Carl-Bertil Segerson och är 22 år gammal. Han är född och uppväxt i Sverige med utlänsk bakrund. Pappa är från egypten och mamman är från Sverige. Carl-Bertil har varit en krigare hela livet och tuggat i centrum med grabbarna. Men nu när han flyttade in i staden till sin närmaste kompis så vill han börja om på nytt. Hans vän och bekanta är kriminella sen barnsben. Men Carl-Bertil vet inte riktigt vad han tycker om det. Carl-Bertil kommer att försöka vara legit, en person som älskar bilar och alltid vara " Den som kör " vid alla sammanhang. Carl-Bertil hoppas på ett jobb med bilar, eller något liknande i framtiden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag är en seriös och aktiv spelare och eran rp nivå är väldigt realistisk.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? ag har spelat på ett antal servrar men har aldrig hittat någon bra men tillslut så hittade jag unive och jag började spela. Har nu verkligen börjat tycka om denna servern och vill nu mera börja rp på en bättre nivå. Jag vill testa min rp och bidra med så mycket jag kan! Jag kommer bidra med stark medmänsklighet och bra jobbmoral. Får min karaktär möjligheten så ska jag se till att han kan bli mekaniker eller bilförsäljare.

Hur hittade du Unive? genom mina vänner

Vad har du för mål med ditt rollspel? Målen jag har med mitt rollspelande är att för nuläget utveckla den så mycket jag kan för att kunna bidra till rp nivån på servern och jag anser att det är väldigt viktigt att jag är bra på rpa innan jag börjar ta större ansvar på servern men jag tror att jag har förmågan att lära mig snabbt eftersom jag tycker detta är väldigt kul och jag har kompisar som jag ständigt spelar med som är väldigt seriösa.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? För jag är väldigt seriös och kommer bidra till serverns RP nivå på alla sätt jag kan. Inte bara det utan jag märker att de behövs fler som bidrar till unive dagligen med saker som whitelist jobb och jag är redo att ta ett jobb seriöst och lägga ner tid på det så att alla blir gynnade utav det. RP är ganska nytt för mig men jag är villig att lära mig mer och mer och jag har kompisar som är väldigt seriösa i deras RPande och tror därför att jag kommer kunna lära mig en sak eller annan av dom och därför kommer inom kort kunna RPa på en väldigt hög nivå samt bidra till allas RP scenarion så dom blir så bra de kan

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej
 
Tillbaka
Top