Inaktuell carl 2010 | Ansökan till Staff [RP]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

carl 2010

Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Carl

Ditt discordnamn: carl2010

Ange ditt födelsedatum 5 Februari 2010

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att kunna utveckla detta community genom att bidra med hjälp och vänlighet till folket som spelar på Unive. Jag vill också bli staff så att jag kan få en ny upplevelse i unive då jag inte varit staff innan. I mina ögon så ser staff arbetet väldigt roligt ut. Jag skulle vilja bli staff så att jag kan göra ett roligare rollspel till alla som tar det seriöst och inte bara gör problem.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? kortfattat så skulle jag väl säga att det är lalligt, dålig rpa på skador, mycket sv abuse i felaktiga tillfällen, kriminella som kör 300 i stan, poliser somm pittar i 100, rån/kidnappningar på offentliga platser

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? mans skulle kunna börja genom att vara aktiv när de flesta andra staffs/helpers inte är aktiva. samt att jobba som ett lag för att motverka detta. Vi måste få alla spelare med oss för att lösa dessa problem för de kan inte vi göra själva.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? genom att tänka över alla beslut en extra gång och att inte agera efter känslor i stunden

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? genom att försöka prioritera staff arbete.

Hur länge har du spelat på Unive? 2-3 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? nej

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? RP

Om du fick jobba i ett annat område också, vilket skulle det vara? Kriminell

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka