Nekad carl 2010 | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

carl 2010

Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Carl

Vad heter du på discord? Carl 2010#0438

Ange ditt födelsedatum 5 Februari 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. måndag: 15:30-22:00
Tisdag: 16:30-23:00
Onsdag: 15:30-21:00
Torsdag: 15:30-22:00
Fredag: 14:30-00:00
Lördag: 11:30-00:00
Söndag: 17:00-18:00 (jag har olika veckor mellan morsan och farsan)

Hur länge har du varit medlem på Unive? 7 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har blivit banad fyra gånger:

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att underlätta för helpers och Staffs. man ska inte utnyttja sina perms men man ska kunna använda sina perms på rätt sätt. Det är viktigt att man själv följer reglerna som sv och inte bara skyler på andra. Man ska kunna ta snabba beslut och inte sitta och tänka på om man ska kicka eller inte.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill kunna hjälpa detta community till en bättre plats som inte är fylld av folk som inte kan följa reglerna. Jag vill också kunna vara med och rensa bort personer som skadar servern

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption det är tex att jag kickar någon som inte har gjort något fel bara inte gillar personen Eller att jag revar min kompis när han har blivit dumpad för att han inte vill bli tolvad.
Abuse är att jag använder mina perms i ett scenario för att jag ska vinna.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top