Nekad Capybarish | Beslut Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Capybarish

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
2
Ditt discord namn: Capybarish

Ditt Hex-ID: steam:11000016f581322

Vad för typ av beslut gäller det? Perma ban + indragen medlem krim men bryr mig ba typ om bannen

Vem/vilka tog beslutet? RealCol när han va staff. det var ca 4 månader sen beslutet togs och då va staff vlil gärna att 320 svarar på denna

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att beslutet togs på grund av misstankar om att jag använde otillåtna program eller uppträdde på ett sätt som kunde uppfattas som fusk. Det var aldrig min avsikt att bryta mot reglerna, men jag förstår att mitt beteende eller något jag använde kan ha lett till misstankar. Jag vill gärna få chansen att förklara och visa att jag respekterar serverns regler fullt ut.

Hur är beslutet felaktigt? Jag anser att beslutet är felaktigt eftersom jag inte fått någon tydlig information eller bevis kring varför jag blivit bannad för fusk. Jag har inte använt några otillåtna program eller fuskat, och det gör det väldigt svårt för mig att förstå vad jag gjort fel. Jag respekterar att ni har regler att följa, men jag ber om en chans att få mer konkret information om vad som låg bakom beslutet så att jag kan förklara min sida. Jag vill inget annat än att spela rättvist och vara en del av communityn igen.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: har inte fått något bevis även efter jag frågat om de men här är ban bilden https://media.discordapp.net/attach...0c74b823c62665&=&format=webp&quality=lossless

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

+rep då de inte finns bevis och att de är misstankar inga konkreta bevis

+rep förtjänar verkligen unban det är inget bevis alls en bild bara utan i dagens samhälle så kan man redigera och fotoshopa allt!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka