Nekad Capybarish | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Capybarish

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199828308770/

Ditt Hex-ID: steam:11000016f581322

Vad är din discord tagg? capybarish

Vem var det som bannade dig? RealCol

Bild på banmeddelande: klacksko ban.pngSkärmbild 2025-02-22 225134.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag körde med silent i ungefär 30 minuter vilket var väldigt dumt och äckligt och barnsligt och göra och väldigt omoget att göra de jag vet inte riktigt vrf ja va så omogen och dum att sätta på silent aim.......

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade nyss lämnat min vän på sjukhuset i stan sen så åkte jag emot mitt gäng hus. sen när ja kom fram till mit hus så blev ja bannad för "silent aim" av realcol. det var allt som hände innan jag vart bannad förutom att jag körde med silent aim och esp såklart vilket var väldigt äckligt av mig. Jag vet inte riktigt vad ja tänkte men jag är väldigt ung också och hade inte ngt konsekvens tänk alls typ då även irl så vet inte riktigt vad ja tänkte...

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var helt rätt, då jag använde mig av ett fusk, jag förstår vrf han bannad mig, Jag ångrar mig så sjukt mycket och skulle vilja komma tillbaka till Unive för att fortsätta ha roligt med mina kompisar och andra spelare. Jag har pratat med mina kompisar och de har gett mig stöd och förståelse, men jag vet att jag måste visa er på Unive att jag verkligen har förändrats. Jag vill inte bara komma tillbaka för att spela igen utan jag vill också visa att jag kan bidra positivt till communityn. Om jag får en andra chans lovar jag att aldrig mer använda fusk och att alltid spela ärligt.

Jag lovar att jag har lärt mig av mitt misstag och att jag aldrig mer kommer att använda några som helst otillåtna hjälpmedel. Jag hoppas verkligen att ni kan se att jag är uppriktig i min ånger och att ni kan överväga att ge mig en chans att bevisa att jag kan spela på ett rättvist sätt framöver. jag har inga vänner typ irl och har verkligen sätt hur denna ban har förstört hur jag mår, För alla vänner jag har typ är på unive och har typ inge irl så har mått skit dåligt sen ja blev bannad för att jag fuskade och har hatat på mig själv väldigt mycket sen ja blev bannad...

jag vet att det var mitt eget fel och att jag bara har mig själv att skylla, men det har verkligen fått mig att inse hur mycket Unive betyder för mig. Det är inte bara en server för mig, det är där jag har mina vänner, där jag har haft några av de roligaste stunderna, och där jag känt mig som en del av något. Sen jag blev bannad har jag känt mig väldigt ensam och ångrat mitt misstag varje dag. Jag har hatat på mig själv för att jag förstörde allt på grund av ett dumt val, och jag önskar att jag kunde gå tillbaka och göra om allt på rätt sätt.

Jag förstår att ni som staffs bara gör ert jobb och försöker hålla servern rättvis och rolig för alla, och jag respekterar det fullt ut. Jag vill bara ha en chans att visa att jag kan spela på rätt sätt och att jag har lärt mig av mitt misstag. Jag vill vara en del av communityn igen, inte som någon som fuskar, utan som en spelare som följer reglerna och respekterar alla andra.

Jag vet att ni kanske tvekar att ge en fuskare en andra chans, men jag ber er att tänka på hur mycket det här faktiskt betyder för mig. Om jag får komma tillbaka kommer jag att göra allt för att visa att jag förtjänar den chansen. Jag kommer aldrig mer att bryta mot reglerna, och jag kommer att visa respekt för både staffs och spelare.

Oavsett vad ni beslutar så vill jag bara tacka för att ni tog er tid att läsa det här. Jag hoppas verkligen att jag får en chans till att vara en del av Unive igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag inser nu att jag hade kunnat välja att spela helt ärligt och acceptera att det ibland går dåligt, även om det kändes frustrerande när andra alltid verkade veta exakt var jag var. Jag förstår nu att det är en del av spelet och att det viktiga är att spela på ett schysst sätt, oavsett vad. Efter att jag blev bannad har jag verkligen insett hur mycket Unive betyder för mig. Det är inte bara en server – det är där jag har mina vänner, där jag har haft kul och skapat minnen. Sen jag blev avstängd har jag mått riktigt dåligt och haft så mycket självhat för att jag förstörde allt med ett enda dumt beslut.

Jag är bara 13 år och tänkte inte igenom konsekvenserna av att fuska. Jag trodde inte att det skulle påverka så mycket, men nu förstår jag att det var ett stort misstag. Jag har lärt mig av det och jag vet att jag aldrig kommer att göra om det. Det här var första gången jag någonsin använde fusk i ett spel, och om jag kunde gå tillbaka i tiden och göra om allt rätt från början, så hade jag gjort det direkt.

Jag hoppas verkligen att ni kan ge mig en andra chans och se det från mitt perspektiv också. Jag förstår att reglerna finns av en anledning och att det jag gjorde var fel, men jag har lärt mig av mitt misstag. Om jag får komma tillbaka ska jag visa att jag kan spela på ett rättvist och respektfullt sätt. Jag vill bara kunna spela igen med mina vänner och vara en del av communityn, på ett sätt som är rätt för alla.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte fuska på något sätt för det bara leder till konsekvenser. Jag har insett att fusk kanske kan ge en kort fördel men det förstör det nöjet och roliga i spelet.
Efter att ha blivit bannad har jag verkligen reflekterat över mina handlingar. och att spel handlar inte om att kanske vinna scenarion utan att njuta av spelet tillsammans med kompisar och andra.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka